Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت ارائه لیست کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم بعد از مراسم تحلیف، مجلس شورای اسلامی از روز شنبه ۱۶ مردادماه رسیدگی به برنامه‌های وزرای پیشنهادی را در دستور کار قرار می‌دهد.

به گزارش ایمنا، سید محسن دهنوی در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران به ارائه توضیحاتی درباره تدابیر صورت گرفته جهت برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب پرداخت و اظهار کرد: مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ساعت ۱۷ روز پنج شنبه ۱۴ مردادماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ما برای دعوت از مهمانان داخلی با محدودیت‌هایی مواجه هستیم، دعوت از مهمانان داخلی در سطح مقامات عالی رتبه کشوری و لشگری است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره حضور مهمانان خارجی در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب تاکید کرد: تاکنون بیش از ۵۰ کشور برای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب اعلام آمادگی کردند که دعوت‌نامه‌هایی برای آنها ارسال شده، مقامات کشورهای خارجی در سطوح مختلف از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر، وزیر خارجه و سطح‌های پایین‌تر هستند. تا جایی که پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه دهد ما از حضور مهمانان به ویژه مهمان‌های خارجی بهره‌مند خواهیم شد.

دهنوی درباره‌ی لیست کابینه سیزدهم و برنامه وزرای پیشنهادی ادامه داد: اگر تا بعد از مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم آماده و ارائه شود بلافاصله مجلس شورای اسلامی بررسی‌های خود را آغاز خواهد کرد. به عبارت دقیق‌تر اگر تا زمان برگزاری مراسم تحلیف لیست وزرای پیشنهادی را به مجلس اعلام کنند کمیسیون‌های تخصصی از روز شنبه ۱۶ مردادماه بررسی برنامه وزرای پیشنهادی را آغاز می‌کند، احتمالاً این کار یک هفته در کمیسیون‌ها طول خواهد کشید و بعد از آن بررسی رای اعتماد وزرا در صحن علنی را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: که تاکید رئیس جمهور منتخب و رئیس مجلس شورای اسلامی بر آن است که به دلیل شرایط خاص کشور بلافاصله تکلیف وزرای دولت سیزدهم مشخص شده و دولت کار خود را شروع کند.

منبع: ایسنا

کد خبر 510386

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم کابینه دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب مجلس شورای اسلامی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور

چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور و با بررسی دستورات شش گانه این جلسه از جمله موضوعات مرتبط با حوزه‌های محیط زیست استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و نیز با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به‌عنوان مدعو این جلسه برگزار شد.

در این جلسه، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرروزیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه کشور، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه کشور، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خوداظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، شش دستور جلسه اصلی بود.

مسائل زیست محیطی استان اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های درگیر با چالش‌های مختلف زیست محیطی از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750203

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!