Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه در آئین تودیع و معارفه معاون قضائی قوه قضائیه و رئیس دیوان عدالت اداری ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار کرد: ما امروز در قوه قضائیه مدعی هستیم باید بر اساس سیره و رفتار امیرالمومنین قدم برداریم با این حال راه زیادی تا رسیدن به نقطه مطلوب در تأسیس قوه قضائیه مد نظر رهبری و طبق سیره امیرالمومنین داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدق ادامه داد: جامعه باید قضاوت کند که ما در قوه قضائیه چقدر توانستیم در راستای سیره و منش امیرالمومنین رفتار کنیم.

معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز ضرورت دارد برنامه ریزی عملیاتی برای اجرای بندهای شش گانه حکم انتصاب ریاست قوه قضائیه که از سوی رهبر انقلاب اعلام شد، داشته باشیم و ضرورت تداوم اجرای سند تحول و آسیب شناسی یکی از برنامه‌های جدی ما است و همه دادگستری‌ها باید بر اساس سند تحول گام بردارند.

مصدق افزود: ما باید نگاه مردم را نسبت به قوه قضائیه در خصوص مردمی بودن تغییر دهیم، ما نباید شاهد روزی باشیم که گزارشی داشته باشیم مبنی بر اینکه فردی ۶ ماه معطل است تا یک رئیس دادگستری را ببیند.

وی تأکید کرد: مبارزه با فاسد و مفسد هیچ خط قرمزی ندارد و تمام رؤسای قوه قضائیه با این امر مقابله کردند.

معاون اول دستگاه قضا با بیان اینکه قوه قضائیه در برخورد با فساد و مفسد هیچ خط قرمزی ندارد، افزود: از وضعیت معیشت کارکنان قوه قضائیه اعم از اداری و قضایی راضی نیستم. هم جناب آقای رییسی و هم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای همواره در فکرشان هست که کمک کنند معیشت همکاران بهتر شود.

وی تاکید کرد: طرح‌هایی وجود دارد، نمایندگان مجلس هم همراه هستند و ریاست قوه قضایئه تاکید دارند که در این قضیه عزت کارکنان دستگاه قضایی و قاضی باید حفظ شود و این منافاتی با بحث مبارزه با فساد حتی کارکنان و قضات دارد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق خاطرنشان کرد: دادسرای انتظامی قضات و حفاظت اطلاعات قوی و قدرتمندانه در حال حرکت هستند و رویکرد آن‌ها رویکرد تذکری است و بحث مچ گیری مطرح نیست.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین مظفری که پیش از این عهده دار معاونت قضایی قوه قضاییه بود به عنوان رئیس دیوان عدالت اداری و حجت الاسلام والمسلمین رحیمی که در سمت معاون معاونت اول قوه قضاییه فعالیت داشت به عنوان معاون قضایی قوه قضاییه معرفی شدند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه فساد دیوان عدالت اداری محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه حجت الاسلام قوه قضائیه معاون اول اول قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ اسماء وردیان محقق موسسه پژوهشی علوم و صنایع غذایی مشهد در تحقیقی جالب با استفاده از آنتوسیانین، کورکومین و نسبت بهینه آنها بر روی بستر نانوفیبرکیتین موفق به تولید جوهر و نشانگر حساس به پی‌اچ برای پایش فساد میگو با چشم غیرمسلح شد.

در این طرح جوهر هوشمند سبز از ضایعات پوسته میگو (نانوفیبر‌های کیتین) و ترکیب دو رنگدانه طبیعی کورکومین و آنتوسیانین بدست آمده از گلبرگ زعفران برای پایش تازگی میگو در طول مدت نگهداری در یخچال ساخته شد. این جوهر هوشمند حتی پس از نگهداری به مدت شش ماه در دما‌های مختلف همچنان پایدار بودند.

غذا‌های دریایی به عنوان منبع غنی از ویتامین‎ها، مواد معدنی و اسید‌های چرب غیراشباع بخش مهمی از سبد غذایی هستند.

این غذا‌ها حتی در شرایط نگهداری مناسب نیز مستعد فساد هستند و پایش تازگی آن‎ها ضروری است.

برچسب های هوشمند با قرار‌گیری در محیط بسته‌بندی می‌توانند به صورت خودکار فعال شده و به مصرف‎ کننده اطلاعات بصری در خصوص سلامت و تازگی محصول ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • جزئیات جدید از دادگاه پسر معاون اول سابق قوه قضائیه که اعترافات خود را پس گرفته بود
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • لبه تیغ
  • زیرساخت، فرهنگ، قانون؛ عوامل کاهش تصادفات
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • پایش مواد غذایی دریایی با جوهر هوشمند ایرانی
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود