Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین وضعیت طرح های آبرسانی و تامین آب شرب شهرستان های میانه و سراب با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه شورای فنی استان مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات و موانع پیشروی تامین آب شرب شهرستان های میانه و سراب، افزود: رفع مشکلات این شهرستان ها نیازمند همراهی و همکاری جدی دستگاه های ذیربط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد رحمتی ادامه داد: ارزشیابی نهایی شرکت های مهندسی مشاور و پیمانکاران استان می توانند در نتیجه نهایی کیفیت پروژه ها تاثیر بسزایی داشته باشد از این رو باید با همکاری بیشتر و دقت نظر ویژه ای انجام شود.

وی همچنین در این جلسه اجرایی کردن مدیریت سبز در دستگاه‌های اجرایی استان را مورد تاکید قرار داد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سراب میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بررسی موانع و چالش‌های تامین مسکن نیروهای مسلح در آذربایجان شرقی
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی