Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@01:56:37 GMT

آتش سوزی در ارتفاعات رکن‌آباد شیراز

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۳۰۵

آتش سوزی در ارتفاعات رکن‌آباد شیراز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بدنبال گزارش آتش سوزی در ارتفاعات رکن آباد  از طریق تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵  تیم عملیاتی از ایستگاه ۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

او بیان کرد: به دلیل مجاورت خار و خاشاک و درختان خشکیده و با توجه به استعداد محیطی محل حادثه ، شعله های آتش به سرعت گسترش یافت و تمام محیط را در بر گرفت که به سرعت در حال گسترش و سرایت به اطراف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قانع تصریح کرد: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه بدلیل شرایطی از جمله  ارتفاع کوه و دسترسی نداشتن به شعله ها از طریق خودروهای عملیاتی، تیم عملیاتی با تجهیزات مخصوص به صورت پیاده خود را به محل آتش سوزی رساندند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز  ادامه داد: وزش باد و استعداد محیطی محل مزید بر علت شده و هر لحظه شعله های آتش را گسترده تر و مهار آن را برای تیم عملیاتی دشوار تر می کرد.

او افزود: سرانجام آتش نشانان بعد از ۲ ساعت  شعله های آتش را مهار کردند و بعد از لکه گیری و ایمن سازی کامل محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.

قانع اضافه کرد: وسعت دقیق منابع طبیعی دچار آتش سوزی شده و عامل آن بعد از بررسی کارشناسی  از سوی متخصصان امر اطلاع رسانی می شود.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی محل حادثه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار

معاون استاندار و فرماندار ویژه چابهار گفت: ۲ فروند شناور صیادی لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار طعمه حریق شدند و در این حادثه یک نفر فوت و یک لنج طعمه حریق شده و یک لنج دیگر خسارات وارد شده است.

به گزارش ایرنا، سرپرست شیلات شهرستان چابهار گفت: انفجار گاز اکسیژن جوشکاری باعث آتش سوزی لنج صیادی در اسکله هفت تیر شهرستان چابهار شد.

سعیدی، در تشریح جزئیات این حادثه افزود: ظهر امروز حوالی ساعت ۱۵ بر اثر تعمیرات و جوشکاری لنج صیادی و انفجار گاز اکسیژن در شهرستان چابهار یک لنج صیادی کاملا طعمه حریق شد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت