Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:14:28 GMT

جمهوری اسلامی ایران ادامه راه غدیر است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۳۸۷۶

جمهوری اسلامی ایران ادامه راه غدیر است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری پیش از ظهر چهار شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه خراسان شمالی که در مصلی بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: طبق آیات قرآن کریم خداوند مسئولیت‌ها را بین ادم ها می‌چرخاند که هدف از آن سنجیدن ایمان انسان‌ها و آزمایش آنهاست لذا خداوند به راحتی انسان را رها نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: سرنوشت اخروی ما در زمان خدمت معیت می‌شود لذا می‌توانیم سرنوشت زیبا و یا زشتی را رقم بزنیم؛ از این رو سال‌های خدمت می‌تواند فرصتی برای سنگین کردن اعمال حسنه باشد.

وی در ادامه با اشاره به اعیاد قربان و غدیر، افزود: این دو عید برای ولایت است.

حجت الاسلام نوری نظام جمهوری اسلامی را ادامه راه عید غدیر دانست و گفت: زمانی پیامبر، امام علی (ع) را انتخاب کردند و ولی عصر جانشینان عام خود را معرفی کرد و حال ولایت فقیه جانشین ولی در زمان غیبت است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه سپاه پاسداران به معنویت و ولایت اتکا دارد، بیان کرد: حرکت شتابنده سپاه در انجام مأموریت‌ها برگرفته از این دو رکن اصلی بوده و به همین دلیل نیز مکمل و مقوم ولایت است.

وی افزود: سپاه همواره همراه انقلاب بوده به طوری که یک سپاهی با نام شهید سلیمانی تکیه گاه رهبر انقلاب در منطقه محسوب می‌شود.

حجت الاسلام نوری در انتها با اشاره به تشییع بی نظیر پیکر شهید سلیمانی گفت: رسانه‌ها آن حجم مردم را به صحنه نیاورد بلکه صافی دل شهید سلیمانی و خداوند بود که باعث حضور پرشمار مردم در تشییع پیکرش شد.

کد خبر 5267810

منبع: مهر

کلیدواژه: عید غدیر خم امام جمعه بجنورد نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی جمهوری اسلامی ایران ولایت فقیه ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه ایلام واکسیناسیون شیوع کرونا عکس استانها خشکسالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام جمعه سلماس با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم کودکش    به جنایات خود ادامه  می دهد و کودکان و زنان بی گناه را قتل عام میکند.

حجت الاسلام طباطبایی  در ادامه عملیات وعده صادق را از موفق ترین عملیات های سپاه عنوان کرد و گفت: این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های دشمنان ایستاده است .

او اضافه کرد:  جمهوری اسلامی بدنبال جنگ نیست و اگر دشمنان بخواهند منافع مردم ایران  را مورد حمله قرار دهند بدانند پاسخ دندان شکن دریافت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • دعوت امام جمعه ایلام از نخبگان برای ارتقاء فرهنگ کار
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • سپاه پاسداران جان می‌دهد تا عزت ایران و ایرانی باقی بماند
  • عملیات وعده صادق نماد صلابت هر ایرانی
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل