Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ منصور کریمی فرد فرمانده سپاه ناحیه پلدختر  در مراسم رزمایش کمک مؤمنانه با تبریک دهه ولایت و امامت، اظهار داشت: اطعام یکی از اعمال مورد تأکید روز غدیر می‌باشد، سپاه ناحیه پلدختر به دنبال اجرای برنامه‌های مؤمنانه اقدام به برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به مناسبت عید سعید غدیر تعداد ۳۰۰ بسته بااعتباری بالغ‌بر ۹۰ میلیون ریال تهیه و توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه پلدختر با اشاره به برگزاری چهار مرحله رزمایش مومنانه در سال جاری، عنوان کرد: این رزمایش‌ها به مناسبت ماه رمضان ۵۰۰ بسته، عید فطر ۴۰۰ بسته، سالروز ارتحال امام (ره) ۳۰۰ بسته و همچنین عید غدیر ۳۰۰ بسته در بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده کرونا توزیع شد.

کریمی تصریح کرد: سپاه ناحیه پلدختر هم‌زمان با شیوع کرونا، ۱۱ مرحله رزمایش مؤمنانه بااعتباری بالغ‌بر ۲۷ میلیارد ریال هزینه شده است، در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، توزیع بسته‌های بهداشتی و لوازم‌التحریر نیز در برنامه داریم.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران رزمایش کمک مومنانه سپاه ناحیه پلدختر ۳۰۰ بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد