Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه صبح امروز چهارشنبه (۶ مرداد) با حضور در شهرستان قرچک به مدت دو ساعت از دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان (ساختمان شهید ستاری) و همچنین دادگستری قرچک (مجتمع قضایی شهید جعفرپور) بازدید کرد.

در جریان این بازدید که رئیس حوزه ریاست قوه قضائیه و رئیس‌ کل دادگستری استان تهران نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای را همراهی می‌کردند، رئیس دستگاه قضا ضمن بازدید از بخش‌ها و شعب مختلف واحدهای قضایی، به گفتگو با مراجعه‌کنندگان، قضات و کارکنان قضایی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس قوه قضائیه در خلال گفتگو‌های خود با مدیران و کارکنان قضایی شهرستان قرچک، از میزان ورودی پرونده‌ها، آمار پرونده‌های کثیرالشاکی و معوق و همچنین دلایل اطاله دادرسی در برخی پرونده‌های مُسن، کسب اطلاع کرد.

در بخش پایانی بازدید دو ساعته حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از واحدهای قضایی قرچک، رئیس دستگاه قضا با حضور در نمازخانه ساختمان دادگستری این شهرستان، ضمن استماع مشکلات و مسائل مراجعه‌کنندگان و آگاهی از روند طی شده برای پرونده‌های آنها، دستورات مقتضی را خطاب به رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قرچک صادر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگستری شهرستان قرچک قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۳۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد

دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در سفر به استان هرمزگان و شهرستان جاسک، پس از حضور در نشست با مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شیعه و اهل سنت این شهرستان، در آئین افتتاح دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک حضور یافت و این مرکز را افتتاح کرد.

پورخاقان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: این دادسرا را هدف صیانت از نیروهای مسلح و تسریع در کارهای مردم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: قوه قضاییه در راستای شعار سال به دنبال آن است که موانع موجود در راستای ایجاد اشتغال را رفع کند، همچنین از سرمایه‌گذاران در حوزه اشتغال حمایت می‌کند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد: این سازمان با آن دسته از قاچاقچیانی که قصد دارند اشتغال مردمان روستاها را با مشکل مواجه کند برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دادسرای نظامی ناحیه بندر جاسک افتتاح شد
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • رئیس سازمان زندان‌ها از زندان میناب بازدید کرد
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر