Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس اداره آموزش و رورش استثنایی استان قم یکی از مهمترین برنامه های این اداره کل را توسعه عدالت آموزشی در استان ذکر کرد.

مهدی آقاکوچکی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان قم در حاشیه اجلاس سراسری روسای ادارات آموزش و پرورش، به تشریح برنامه های این اداره در راستای نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی در حوزه های آموزشی، توانبخشی و پرورشی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در راستای تحقق عدالت آموزشی و اجرای طرح هدایت ( هر دانش آموز یک تبلت و هر تبلت یک کلاس، یک مدرسه) با مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، کمیته امداد، اداره اتباع و خیرین استان، بیش از ۲۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان با نیازهای ویژه و کم برخوردار اهدا شده است.

آقا کوچکی تصریح کرد: در طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان که از اوایل تیرماه در ۱۷ پایگاه سطح استان در حال اجرا بوده، تاکنون برای ۲۲هزار و ۴۷۸ دانش آموز نوبت دهی انجام شده و تعداد ۱۲ هزار و   ۷۸۰نو آموز بدو ورود به دبستان مورد ارزیابی قرارگرفته اند.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا و غیرحضوری بودن مدارس، ارتقا کیفیت یادگیری در همه حوزه ها در اولویت کاری این اداره قرار داشته است، به برگزاری کارگاه های آموزشی معلمان مبتنی بر مهارت های چندگانه، آموزش معلمان دانش آموزان با آسیب بینایی و شنوایی در نهضت آموزش زبان اشاره و خط بریل ، برگزاری جشنواره الگوهای برتر یاددهی- یادگیری، مدرسه انطباقی دانش آموزان مبتلا به اتیسم، پوشش دانش آموزان با نیازهای ویژه و دانش آموزان تلفیقی و فراگیر، ساخت و استاندارد سازی مدرسه انطباقی و پذیرا "الگو" ویژه دانش آموزان تلفیقی، ایجاد و تجهیز پایگاه آموزش مجازی و شبکه های آموزشی تولید محتوای آموزشی در سطح استان اشاره کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همچنین گفت: در حوزه پرورشی و تربیت بدنی طرح هایی چون طرح سودای بندگی، شناخت مرجعیت و تقلید، هر مدرسه یک سرود و ایجاد پایگاههای اوقات فراغت تابستانی مجازی و برگزاری مسابقات ورزشی به صورت مجازی اجرا شده است.

آقا کوچکی در پایان اضافه کرد: در راستای بسته‌های تحولی افزایش مشارکت‌ها و اجتماعی شدن می‌توان به  تشکیل پارلمان مشورتی اولیا، تشکیل باشگاه بازنشستگان و گنجینه های مدیریتی اشاره کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رحمانی در نشست با فعالان حوزه اقتصادی و صنعتی افزود: شرکت نفت باید در تامین سوخت واحد‌های تولیدی سرعت بیشتری داشته باشد.   معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه قطع برق کوره‌ها به فرآیند کار آسیب می‌زند گفت: با مطرح کردن موضوع تامین سوخت کوره ها، قطعی برق باید کاهش یابد.   رحمانی با بیان اینکه تولید برق در ایران بیشتر از کشور‌های صنعتی است، اظهارداشت: علیرغم بالا بودن تولید انرژی در کشور یکی از دلایل ناترازی آن پایین بودن بهره وری انرژی است.   ره انجام، معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی قزوین هم گفت:برای برداشت گندم در خرداد ماه نیاز مبرم به آبیاری گندم در اردیبهشت ماه داریم.

دیگر خبرها

  • شهریه مدارس غیردولتی شفاف می‌شود/ جزئیات اجرای نظارت آنلاین
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • شکایت دانش‌آموزان در واشنگتن از مدرسه خود به علت ممنوعیت اعلام حمایت از فلسطین
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت