Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:39:37 GMT

طالبان کمدین افغانی را تیرباران کرد + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۴۱۸۳

طالبان کمدین افغانی را تیرباران کرد + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران؛ ویدیویی در فضای مجازی از لحظه بازداشت کمدین مشهور اهل قندهار توسط طالبان منتشر شده است که لحظات آخر «نظرمحمد خاشه» را نشان می دهد. گفته می‌شود که وی پس از بازداشت، توسط طالبان تیرباران شده است.

«نظر محمد» مشهور به «خاشه جوان قندهاری»، طنزپرداز مشهور افغانستان پیش از آنکه توسط طالبان تیرباران شود، مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به صورت طنزپرداز افغان سیلی می‌زند و به او «خبیث» می‌گوید

 

در ویدویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، خاشه جوان را پس از بازداشت نشان می‌دهد که افراد مسلح کنار او هستند و یکی از این افراد به صورت این طنزپرداز افغان سیلی می‌زند و به او «خبیث» می‌گوید.

سیلی زدن شبه نظامیان طالبان به صورت خاشه جوان و سپس تیرباران او، واکنش‌های زیادی را در میان مردم و مسئولان افغانستان به دنبال داشته است.

 

حجم ویدیو: 3.80M | مدت زمان ویدیو: 00:00:48 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 طالبان تیرباران جنایت های طالبان جنایت طالبان سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشتی ازسوی طالبان آزاد شدند
  • آزادی ۶ مرزبان بازداشت شده در شرق کشور
  • بازداشت عضو جمعیت اسلامی افغانستان در کابل
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • آزادی ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان | سرنوشت مرزبانان چه شد؟
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • رقص گیلکی حامد آهنگی با مرجانه گلچین پربازدید شد + ویدئو