Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم انتقال مخازن  آب به خوزستان و غرب اصفهان افزود: در سال آبی گذشته متاسفانه شاهد کاهش ۵۳ درصدی نزولات آسمانی در سطح کشور بودیم و  این مساله برای بسیاری از مناطق کشور مشکلاتی را بوجود آورد و در استان خوزستان به علت گرمی آب و هوا شدت بیشتری پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده بسیج مستضعفین اضافه کرد:  سپاه و بسیج از همان ابتدای امر فعالانه و با برنامه ای منسجم  برای کمک به مردم خوزستان وارد عمل شدند و در این جهت  طرح تکمیل خطوط انتقال آب در سطح  این استان به منظور آبرسانی به ۷۰۲ روستا یکی از این برنامه ها بود وی افزود: کل این طرح  تاپایان سال تکمیل می‌شود ولی برخی از بخش‌هایی از آن در  چند روز آینده مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که از جمله آن تکمیل پروژه غدیر  است.

سردار سلیمانی اضافه کرد: همچنین ارسال مخازن سیار برای آبگیری و انتقال آب به مردم این استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی برای خرید مخازن آب خانگی برای آحاد مردم دارای مشکل آب شرب از دیگر طرح‌هایی بود که در بسیج دنبال شد و امروز شاهد ارسال ۳۰۰ دستگاه مخزن جمع آوری شده در استان اصفهان و ارسال آن به استان خوزستان و بخش‌هایی از غرب اصفهان که با تنش آبی درگیر هستند، خواهیم بود که برای استفاده آب شرب خانواده ها استفاده خواهد شد.

همچنین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در این خصوص گفت: بسیج استان اصفهان از ابتدای بروز مشکل آب در خوزستان به یاری مردم این استان رفت و طبق همانگی با سپاه خوزستان برای رفع بخشی از نیازهای این منطقه اقدام کرد.

سردار سرتیپ مجتبی فدا اظهار کرد: اولویت اول جمع آوری مخازن آب خانگی بود که  ۳۰۰ دستگاه خریداری شد و در اولویت دوم ارسال تانکرهای سیار به استان خوزستان در دست پیگیری قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: همچنین محموله‌های آب معدنی توسط برخی خیران استان اصفهان  هفته گذشته به استان خوزستان ارسال شد.

وی تصریح کرد: برغم جوسازی رسانه‌های بیگانه مردم اصفهان با حفظ وحدت و انسجام ملی همواره در مقاطع  مختلف و دفاع مقدس در کنار مردم سایر استان‌ها از جمله استان خوزستان بوده و هستند.

برچسب‌ها غلامرضا سلیمانی اصفهان خوزستان سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری تلاش ها برای رفع تنش آبی در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: غلامرضا سلیمانی اصفهان خوزستان غلامرضا سلیمانی اصفهان خوزستان سازمان بسیج مستضعفان استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ احمد نقدپور بعد از ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها در حاشیه بازدید از مناطق آسیب دیده از حریق شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت اظهار کرد: در همان ساعت اولیه پس از حریق سپاه و بسیج شهرستان در منطقه حادثه دیده حضور پیدا کرده و در کنار دیگر دستگاه‌ها در حال خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه هستند.

وی ضمن قدردانی از تمهیدات و دستورات ویژه فرماندهی محترم سپاه قدس گیلان، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شده تا از ظرفیت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی استان استفاده کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه شفت با اشاره به آمادگی برای ساخت مسکن مددجویان به کمک کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) گفت: بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم آسیب دیده این منطقه است.

نقدپور ادامه داد: سپاه، بسیجیان، گروه‌های جهادی و تشکل‌های مردمی در کنار دیگر مجموعه نهادها و ادارات دولتی همه دست به دست هم داده و در حال انجام وظیفه در منطقه حادثه دیده هستند.

وی به برقراری امنیت در کنار نیروهای خدوم فراجا در منطقه امام زاده ابراهیم (ع) اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه شهرک امام زاده ابراهیم (ع) منطقه زیارتی سیاحتی است و پذیرای زائران زیادی بوده، لذا برنامه ریزی لازم با همکاری فراجا در برقراری نظم و امنیت صورت گرفته است.

فرمانده سپاه شفت از همکاری گروه‌های جهادی برای پخت چند وعده غذای گرم و توزیع بین خانوارهای دچار حریق خبر داد و افزود: بسیج ظرفیت‌ها و فعالیت‌های جهادی در این شهرک موجب تقویت امید مردم شده و امروز به برکت فرهنگ جهادی و انقلابی حاکم در کشور با حضور جوانان و جهادگران در بحران‌ها آسیب‌ها به حداقل ممکن می‌رسد.

کد خبر 6095867

دیگر خبرها

  • بسیج و سپاه با تمام قدرت در کنار مردم امامزاده ابراهیم(ع) است
  • کاهش ناترازی انرژی با نصب پنل‌های خورشیدی در اصفهان
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است