Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: برپایی بیمارستان صحرایی با ۲۰۰ تخت در منطقه کاشان نیاز است.

محمد حاجی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نیاز منطقه کاشان به بیمارستان صحرایی برای بستری بیماران، اظهار کرد: با توجه به تداوم و تشدید بحران کرونا در پیک پنجم و سیر فزاینده بیماران مبتلا و نیازمند به بستری و از سوی دیگر تکمیل ظرفیت تخت‌های بستری در بیمارستان‌های ریفرال کرونا در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، این دانشگاه ضمن اعلام وضعیت اضطرار، نسبت به تحویل و برپایی بیمارستان صحرایی به مجموعه درمان این شهرستان‌ها از مراکز ذی صلاح تقاضا کرد تا اقدامات لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علی رغم تمام تمهیدات و آمادگی‌های لازم، با توجه به حجم زیاد و روزافزون بیماران جدید، احتمال کمبود تخت بستری برای بیماران مبتلا به کرونا جدی در منطقه کاشان جدی است و موجب نگرانی در نحوه ارائه خدمات درمانی شده است و ممکن است بیماران مبتلا به کرونا برای بستری شدن در صف انتظار بمانند و روند درمان بیماران دچار اختلال شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان با تاکید بر اینکه در موج پنجم کرونا و افزایش روزافزون آمار بیماران هستیم، تصریح کرد: افراد باید پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا را رعایت کنند و در این روزهای سخت کرونایی با درایت و به دور از اقدامات احساسی از ابتلاء خود و خانواده‌هایشان پیشگیری کنند، چرا که کرونا دلتا سوش غالب کرونا است و سرایت و بیماری‌زایی این نوع از کرونا بیشتر از سوش‌های قبلی است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مراجعان به کلینیک‌های حاد تنفسی دانشگاه علوم پزشکی کاشان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۱ نفر بوده و تعداد پذیرش بستری موقت در مراکز ریفرال کرونا در کاشان تاکنون یک هزار و ۸۸۴ نفر بوده است و این آمارها حاکی از افزایش بیماران و پر شدن تخت‌های بستری بیمارستان‌های منطقه کاشان است و این منطقه نیازمند یک بیمارستان صحرایی با ظرفیت ۲۰۰ تختخواب برای تسهیل در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی است.

کد خبر 510413

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرونا در کاشان وضعیت کرونا در کاشان ابتلا به کرونا در کاشان وضعیت قرمز کرونا در کاشان کرونای هندی در کاشان کرونای انگلیسی در کاشان بیمارستان صحرایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمارستان صحرایی منطقه کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند، گفت: اداره کل بیمه سلامت استان با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همودیالیزی حمایت مالی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، به مناسبت هجدهم اردیبهشت روز بیماران خاص و صعب العلاج معاون اداره‌کل سلامت آذربایجان‌غربی با همراهی مدیران این بیمه و همچنین رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه ضمن بازدید از بخش دیالیز این بیمارستان، مسائل و مشکلات مربوط به بیماران خاص حوزه دیالیز را بررسی کردند.

جواد مجیدی در این بازدید اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۲۶ مرکز در استان خدمات دیالیز را ارائه می‌دهند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ قریب به ۱۵۰۰ نفر از بیماران همودیالیزی در بیش از ۱۵۰ هزار جلسه خدمات خود را با پوشش بیمه سلامت دریافت کرده‌اند.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی گفت: اداره کل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی با پرداخت هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۰ میلیارد ریال به مؤسسات درمانی در سال گذشته از بیماران همو دیالیزی حمایت مالی کرده است.

جعفر کیاست‌فر نیز در این بازدید عملکرد اداره کل بیمه سلامت استان در پوشش بیمه‌ای خدمات تشخیصی و درمانی را شایسته احترام و تقدیر دانست.

وی افزود: مرکز دیالیز بیمارستان طالقانی دارای ۱۲۱ تخت دیالیز با دستگاه‌های مدرن و تجهیزات با کیفیت است.

رئیس بیمارستان طالقانی ارومیه گفت: با وجود پوشش بیمه‌ای خدمات، داشتن کادر ماهر و مجرب، عوارض ناشی از دیالیز در این مرکز بسیار کم است که منجر به افزایش طول عمر و رضایت بیماران می‌شود.

کد خبر 751537

دیگر خبرها

  • آرمین زارعی در بیمارستان بستری شد
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان