Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس های برهنه زنان برای مرد لباس فروش دردسرساز شد . این عکس های برهنه در فضای مجازی پخش شده بود. بعد از انتشار عکس های برهنه مغازه این مرد پلمب شد. عکس های برهنه در واحد صنفی پوشاک باعث ایجاد ناهنجاری شده بود . عکس های برهنه به منظور بی اخلاقی منتشر شده بود.

سرهنگ محمد روهنا با اعلام جزئیات خبر اظهار کرد: در راستای طرح ارتقاء امنیت عمومی، مأموران پلیس امنیت با هماهنگی مقام قضائی به نظارت بر اصناف سطح شهر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی گفت: مأموران پس از بازدید از واحدهای صنفی یک واحد صنفی پوشاک زنانه را به دلیل انتشار تصاویر غیراخلاقی و ترویج فرهنگ نابهنجاری فرهنگی در فضای مجازی پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان بابیان اینکه متهم به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا عکس های برهنه عکس های برهنه عکس های برهنه اخبار حوادث عکس های برهنه عکس های برهنه زنان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی جنجال های سحر قریشی حواشی سحر قریشی قیمت ریحانه پارسا جواد عزتی در زخم کاری شیلا خداداد الناز حبیبی عکس های برهنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در روزهای اخیر رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به نام «محمود مهرابی» به دلیل فعالیت در فضای مجازی به اعدام محکوم شده است.

بر اساس بررسی‌های انجام شده و مستندات موجود در پرونده، این فرد در آشوب‌های سال ۱۴۰۱ در فضای مجازی اقدام به انتشار مطالبی اعم از آموزش استفاده از سلاح‌های دست‌ساز، دعوت به تخریب اموال عمومی، تحریک مردم به جنگ و کشتار و توهین به مقدسات کرده است.

همچنین متهم مورد اشاره دارای ۵۲ شاکی خصوصی است که به دلیل نشر اکاذیب، از وی شکایت کرده‌اند.

دادگاه رسیدگی به اتهامات مهرابی با حضور ۲ وکیل وی برگزار شده است.

حکم دادگاه بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حکم محمود مهرابی قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی