Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی علوی مقدم روز چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی افزود: دغدغه مردم و انعکاس مشکلات جامعه یکی از وظایف اصلی حوزه رسانه است که البته در این عرصه اخلاق و انصاف باید مورد توجه قرار داشته باشد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی مردم و مسوولان با انعکاس مطالبات و مشکلات مردم به مسوولان در کمک به برطرف نمودن نیازهای جامعه و ایجاد حس آرامش اجتماعی و رضایتمندی جامعه نقش موثری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اینکه مهمترین اصول حرفه خبرنگاری رعایت تقوای رسانه ای است، افزود: رسانه‌ها با حفظ تقوا و اخلاق در سایه همدلی و انسجام،  باید با همفکری در برنامه ریزی‌ها نسبت به افزایش سرمایه اجتماعی و تقویت نظام نقش آفرینی نمایند.

علوی مقدم با بیان اینکه امروز رسانه نیازمند نگاه جهادی است، تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه خراسان با تربیت خبرنگاران تراز انقلاب اسلامی و میدان‌داری در این عرصه،  باید بیش از گذشته خواسته‌های مردم و آرمان‌های انقلاب را مطالبه گری کند.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی نیز با اشاره به نقش موثر رسانه‌ها در تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی گفت: در این راستا سازمان بسیج رسانه، تقویت و ترویج رسانه های تراز انقلاب، کادرسازی نیروهای مجرب را مورد توجه قرار داده است.

عباس محمدیان با بیان اینکه قدرت رسانه باید به باور مدیریتی تبدیل شود، افزود: مطالبه گری بحق از مسوولان در راستای خدمت به مردم و تقویت گفتمان انقلاب اسلامی از اهداف بسیج رسانه است.

وی با اشاره به مطالبات اصحاب رسانه، تصریح کرد: پیگیری برپایی نمایشگاه رسانه های بومی محلی خراسان رضوی در سبزوار، ایجاد صندوق رسانه و توسعه دفاتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه از برنامه‌های در دست پیگیری بسیج رسانه خراسان رضوی است.

رییس بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین با اشاره به اینکه سبزوار از قطب‌های رسانه ای استان به شمار می رود، افزود: گستردگی رسانه ها در این شهرستان ظرفیتی برای توسعه است که باید از آن به نحو مطلوب استفاده شود.

۲ هزار و ۱۰۰ خبرنگار، عکاس، فیلمبردار، مستندساز و فعال رسانه‌ای در خراسان رضوی فعالیت می‌کنند که هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها اخلاق اجتماعی سبزوار رسانه سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اخلاق اجتماعی سبزوار رسانه اخلاق اجتماعی سبزوار رسانه سازمان بسیج مستضعفان بسیج رسانه خراسان رضوی سازمان بسیج رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ضمن تبریک به سرپرست جدید سازمان انتظارات و راهکارها بخش کشاورزی را عنوان کرد.

فرمانده محترم سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: کارها باید با روحیه جهادی، نه اداری انجام شود و سلامتی کار یکی از مهمترین مسائل است.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه سپاه و بسیج جامعه کشاورزی و بسیج سازندگی در هر زمینه‌ای که باعث رشد بخش کشاورزی در مناطق محروم می‌شود، آماده همکاری است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: فضا و محیط جهاد باید مانند دهه اول انقلاب باشد و کارکنان با روحیه جهادی و با تلاش و پشتکار وظایف خود را انجام دهند.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر به ارائه برنامه‌ها و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان و همچنین طرح‌هایی که با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌توان تا پایان سال به انجام رسد پرداخت.

مرتضی بحرانی همچنین از مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان دعوت کرد تا در نشست‌های مهم سازمانی حضور فعال داشته باشند.

در پایان سرگرد دسترس، مسئول بسیج جامعه کشاورزی استان بوشهر ضمن آرزوی توفیق برای دکتر منفرد در عرصه‌های مختلف و آرزوی موفقیت برای سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در مسئولیت جدید بیان کرد: این جامعه با توجه به نیروهای انسانی که دارد به طور کامل در کنار سازمان و آماده هرگونه همکاری در جهت پیشرفت اهداف سازمانی دارد.

کد خبر 6098162

دیگر خبرها

  • رویداد رسانه‌ای «جام امید» در البرز برگزار می‌شود
  • رسانه‌ها بر ترویج حدیث اهل بیت(ع) سرمایه‌گذاری بیشتری کنند
  • هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • حق‌شناسی از معلمان یک رسالت و مأموریت است
  • شروع باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی
  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • شکارچی غیرمجاز در سبزوار قبل از شکار دستگیر شد