Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@16:40:22 GMT

پاسخ قاطع بایرن مونیخ به بارسلونا؛ خیر!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۵۷۸۶

پاسخ قاطع بایرن مونیخ به بارسلونا؛ خیر!

بارسلونا در حال حاضر برنامه ای برای خرید لوکاس هرناندز ندارد و بایرن مونیخ نیز خواهان فروش او نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در پنجره تابستانی امسال و خرید دفاعی تا به حال تنها اریک گارسیا از منچسترسیتی را جذب کرده و بعید است شاهد انجام خرید بزرگی در این شرایط بغرنج مالی از سوی این تیم باشیم. نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شد رونالدو کومان، سرمربی هلندی بارسلونا رونالد کومان به دلیل تطبیق پذیری و انعطاف فراوان در سیستم های مختلف، به لوکاس هرناندز علاقمند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال مدیران بارسلونا تصور می کنند قیمت این بازیکن بیش از حد زیاد و فراتر از توانایی های این مدافع فرانسوی است. همچنین بایرن مونیخ نیز هیچ تصمیمی برای فروش لوکاس هرناندز نداشته و برای سال های بعد روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است.

 

 

در مونیخ از لوکاس هرناندز به عنوان سنگ بنای پروژه پیشرفت باشگاه بایرن در سال های آینده در نظر گرفته شده و پس از انتقال دیوید آلابا به رئال مادرید، حالا روی او حساب بیشتری هم باز می شود. این در حالی است که لوکاس هرناندز در دو سال اخیر عملکرد چندان خوبی در بایرن مونیخ نداشته و البته بسیاری از مسابقات را نیز به علت مصدومیت از دست داده است.

 

در تابستان سال 22019 بود که مدیران بایرن با رقم هنگفت 72 میلیون پوند مقدمات انتقال لوکاس هرناندز از اتلتیکومادرید را فراهم کردند تا این بازیکن چند پسته تبدیل به گران قیمت ترین خرید تاریخ این باشگاه شود. اما فعلا که این سرمایه گذاری هنگفت چندان جواب نداده و هرناندز قادر به برآورده کردن انتظارات نبوده است.

بایرن مونیخ رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ رونالد کومان سرمربی بارسلونا لوکاس هرناندز بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ

لئون گورتسکا هیج علاقه‌ای به ترک بایرن مونیخ ندارد

طرفداری | در ماه‌های اخیر و کم‌رنگ‌تر شدن نقش لئون گورتسکا زیر نظر توماس توخل و همچنین مطرح شدن این موضوع که بایرن مونیخ به نوع دیگری از هافبک نیاز دارد، باعث شده بود گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده این بازیکن 29 ساله به وجود بیایید.

با این حال، لئون گورتسکا به تازگی در یک مصاحبه تأکید کرده آینده‌اش مشخص است و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او اعلام کرد قصد دارد تا پایان قراردادش در بایرن مونیخ بماند و به جدایی فکر نمی‌کند. او گفت:

به نظر من همه چیز مشخص است. قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی وجود ندارد به جدایی فکر کنم. بیش‌تر بخوانید: به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود

به گزارش توبی آلتشفل از بیلد؛ با این حال بایرن مونیخ تغییرات در خط هافبک خود ایجاد کند و درباره نحوه اعمال این تغییرات نیز از جمله آینده و نقش لئون گورتسکا با سرمربی آینده بخث خواهد بود. هر چند گورتسکا می‌خواهد بماند اما باید منتظر ماند و دید سرمربی جدید چه تصمیمی می‌گیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • امیدوارم رانگنیک پیشنهاد بایرن را رد کند
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ