Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@10:01:47 GMT

کتابفروشی «خانه کتاب» در کرمانشاه افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۶۱۳۸

کتابفروشی «خانه کتاب» در کرمانشاه افتتاح شد

«آرش بیدل» مدیر این مجموعه فرهنگی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ، این کتابفروشی که در پنج طبقه طراحی شده است مکانی آرام برای مطالعه و همچنین محیطی شاد و دلپذیر را برای کودکان و نوجوانان فراهم کرده است اظهار داشت : سالهای زیادی است که آرزوی راه‌اندازی یک کتابفروشی را در سر دارم و امروز و بعد از حدود پنج سال این رویا محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : بخش های مختلفی در این مجموعه فرهنگی در نظر گرفته شده است مانند بخش کودک و نوجوان، بخش بزرگسال و کتاب های عمومی و به زودی هم بخش صنایع دستی هم به این مجموعه اضافه می شود تا علاقه مندان از صنایع دستی کرمانشاه هم بازدید و خرید داشته باشند.

بیدل در خصوص اعتبارات هزینه شده در این مجموعه هم گفت : تاکنون ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه ساخت و یک و نیم میلیارد تومان هم برای اقلام داخل مجموعه هزینه شده است و امروز با توجه به تورم به وجود آمده ارزش این ملک چندین برابر شده است بطوریکه اگر برای کسب و  کار دیگری از این مجموعه استفاده می‌شد سود به مراتب بیشتری داشت.

وی با اشاره به اینکه در این محدوده چنین مجتمعی با بهترین امکانات وجود ندارد افزود : خانواده‌ها می‌توانند فرزندان خود را برای بازدید به این مکان (بالاتر از میدان آیت الله کاشانی، خیابان فرعی روبروی اداره کار جنب فروشگاه رفاه) بیاورند و اجباری هم به خرید نیست و در این مکان علاوه بر بازی، کتاب می‌خوانند و حتی برای آنها کتاب هم می‌خوانند.

کتابفروشی ها در طرح فروش کتاب تابستانه ثبت نام کنند

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تشکر از مجموعه کتابفروشی خانه کتاب گفت : امروز هم به مناسبت روز ملی کرمانشاه و همچنین طرح فروش تابستانه کتاب از فاز دوم خانه کتاب بازدید و آن را افتتاح کردیم.

«مظفر تیموری» کتابفروشی خانه کتاب را یکی از کتابفروشی های فعال استان دانست و اظهار داشت : امیدواریم برای بالا بردن سرانه مطالعه در استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی، شاهد بازگشایی هر چه بیشتر این مجموعه ها در کرمانشاه باشیم.

وی با اشاره به طرح فروش تابستانه کتاب در کرمانشاه هم گفت : در این طرح کتابها با ۲۰ درصد تخفیف به مردم ارائه می‌شود و فرصت مغتمی برای کتابفروشان و کتابخوانان کرمانشاه است.

تیموری در پایان گفت : از مجموع ۷۹ کتابفروشی استان فقط ۱۴ کتابفروشی عضو طرح فروش کتاب هستند و از همه کتابفروشی‌هایی که عضو نیستند تقاضا داریم با مراجعه به سایت ketab.ir در این طرح ثبت نامه کنند.

برچسب‌ها کرمانشاه کتاب کتابخوانی کتابفروشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمانشاه کتاب کتابخوانی کرمانشاه کتاب کتابخوانی کتابفروشی خانه کتاب طرح فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر