Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در ادامه پیگیری ها برای رفع مشکلات اداری و استخدامی آتش نشانان از لحاظ شدن پیشنهادهای آتش نشانی ها در این موارد در آیین نامه استخدامی‌ شهرداریها که در کمیسیون های دولت در حال بررسی است، خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: به دنبال جلسه عصر سه شنبه ۵ مرداد ماه با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور بررسی راههای رفع مشکلات اداری و استخدامی آتش نشانان، جلسه ای صبح چهارشنبه ۶ مرداد با حضور دکتر پوراصغری معاون امور علمی، فرهنگی، اجتماعی و دکتر عدل معاون معاون فنی امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور، نماینده سازمان اداری و استخدامی کشور و نمایندگان سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهردای های تهران، مشهد، ساری و خلخال به نمایندگی از سایر سازمان ها تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این جلسه پیشنهادهای جمع بندی شده شهرداری ها و سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارایه و در خصوص آنها تبادل نظر صورت گرفت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، جمالی نژاد افزود: در ادامه پس از تبادل نظر و استماع نظرات حاضران در جلسه مقرر شد مواردی را که امکان ابلاغ آن از طریق سازمان اداری واستخدامی کشور و سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور وجود دارد، در اسرع وقت جمع بندی و ابلاغ شود.

رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین با بیان اینکه این سازمان آیین‌نامه استخدامی‌ شهرداریها را در اجرای بند (ل) تبصره (۱۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ تهیه و با امضای وزیر کشور برای سیر مراحل قانونی تقدیم هیات وزیران شده، اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد پیشنهادهای تکمیلی آتش نشانی ها در این آیین نامه که هم اکنون در کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک دولت در حال بررسی است، لحاظ و پس از بررسی و تایید برای تصویب به جلسه هیات محترم وزیران ارسال شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان شهرداريها آتش نشانان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آیین نامه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: جسد یکی از غرق‌شدگان رودخانه نازلوچای در محدوده روستای تپیک بخش نازلو ارومیه کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، عصر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ حسین سرباز رشید رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از حادثه غرق شدگی برای دو نفر در رودخانه نازلوچای خبر داد و اعلام کرد که امدادگران ایستگاه شش آتش نشانی و تیم غواصی سازمان به محل حادثه اعزام شده و جست‌وجو برای یافتن این افراد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این حادثه در حوالی روستای تپیک بخش نازلو ارومیه رخ داده و تاکنون جسد یکی از جان باختگان این حادثه کشف و هویت وی در رسانه‌های محلی نوار مرزی شهرستان ارومیه " الف ح" اهل یکی از روستاهای بخش سرو اعلام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: با توجه به تاریکی هوا و توقف فعالیت نیروهای امدادی، جست‌وجو برای یافتن جسد دیگر فرد غرق شده این حادثه به صبح فردا موکول شد.

کد خبر 748169

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • آیین‌نامه عرضه اینترنتی دارو ابلاغ شد/اجرای آزمایشی در ۶ ماه
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • گیر واردات خودرو‌های کارکرده کجاست؟
  • گیر واردات خودروهای کارکرده کجاست؟