Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

ستاد پرداخت خسارت به خانواده‌های بازماندگان پرواز ۷۵۲ اوکراین اطلاعیه‌ای برای پیگیری امور خانواده‌های بازماندگان صادر کرد.

به گزارش تین نیوز، ستاد پرداخت خسارت به خانواده‌های بازماندگان پرواز ۷۵۲ اوکراین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:  ضمن تسلیت مجدد و ابراز همدردی با خانواده‌های بازماندگان جانباختگان پرواز ۷۵۲ اوکراین، به اطلاع می‌رساند بر اساس مصوبه هیات وزیران، ستاد پرداخت خسارت موظف به پرداخت مبلغ مصوب به وراث قانونی هر یک از جانباختگان، فارغ از ملیت، جنسیت و سن برابر با شیوه نامه مصوبه فوق الذکر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداخت این خسارت‌ها، با پیگیری کیفری واقعه فوق که در مراجع ذی‌صلاح در حال پیگیری است، ارتباطی ندارد.

خواهشمند است وراث قانونی جانباختگان برای انجام فرایند مذکور با شماره تلفن‌های ۸۸۳۸۴۲۱۱ و ۸۸۳۸۴۲۱۲ در ساعات اداری تماس حاصل فرمایند ، همچنین پیام‌های مربوطه از طریق ایمیل نیز به  نشانی ContactPS752@MRUD.IR دریافت می‌شود

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سقوط هواپيماي اوكرايني ستاد پرداخت خسارت به بازماندگان پرواز اوکراین خانواده های بازماندگان ستاد پرداخت خسارت پرواز ۷۵۲ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پویش کاشی حرم در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه در استان لرستان تلاش ستاد برای توسعه عتبات عالیات  را امری خدا پسندانه دانست و گفت: مردم  استان لرستان با کمکهای نقدی و غیر نقدی خود سهم بزرگی در بازسازی حرم های مطهر دارند. 
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات لرستان گفت:مردم ولایی لرستان بیش از چهار میلیارد تومان برای توسعه و بازسای حرم های مطهر کمک کرده اند .
ستاد بازسازی عتبات عالیات برای جلب مشارکت‌های  همه ی ارادتمندان  و عاشقان اهل بیت(ع) طرحی را به نام «کاشی حرم» در دست اجرا دارد که در این طرح هر فرد علاقه‌مند هزینه ساخت و نصب یک کارشی از صحن عقیله بنی هاشم که در جوار حرم امام حسین(ع) ساخته می‌شود را پرداخت می‌کند.
اگر دوست دارید نام شما هم جزو خادمان و مشارکت‌کنندگان در ساخت صحن عقیله بنی‌هاشم قرار گیرد می‌توانید هزینه یک کاشی از این حرم را به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کنید و جزو واقفان حرم حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) قرار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • صدور اطلاعیه قطعی آب در ده چشمه
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت: زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رویم
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود