Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روز هفتم از بازی‌های المپیک توکیو کاروان ورزشی ایران در دو رشته قایقرانی و تیراندازی نماینده خواهد داشت. خبرگزاری میزان - هفتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو از بامداد فردا (پنجشنبه) پیگیری خواهد شد که کاروان ورزشی ایران در دو رشته قایقرانی و تیراندازی نماینده خواهد داشت که هر دو جزو ورزشکاران بانو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  *از ساعت ۴:۳۰ صبح و در رشته تیراندازی، هانیه رستمیان یکی از پرچمداران ایران در مراسم افتتاحیه، در بخش دقت ماده تپانچه ۲۵ متر و در بخش دقت رقابت خواهد کرد. همچنین رقابت‌های بخش سرعت روز جمعه برگزار خواهد شد.

*از ساعت ۶:۲۰ و در رقابت‌های روئینگ تک نفره بانوان، نازنین ملایی که راهی مرحله نیمه‌نهایی شده است، در گروه خود با حریفانی از آمریکا، اتریش، نیوزیلند، کانادا و بریتانیا رقابت خواهد کرد. مرحله نیمه‌نهایی در دو گروه برگزار می‌شود و نفرات اول تا سوم راهی فینال A می‌شوند و نفرات بعدی نیز برای کسب یکی از جایگاه‌های ششم تا دوازدهم مسابقه خواهند داد.

کاروان ورزشی ایران تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی شده است. بیشتر بخوانید: شاهین‌طبع: امیدوارم این شکست تجربه خوبی شود/ طباطبایی: می‌شد عملکرد بهتری داشت

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک المپیک توکیو کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید

بانوی تیرانداز ایران به دیدار فینال رقابت های جام جهانی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی، هانیه رستمیان راهی فینال تپانچه ۲۵ متر شد.

در پنجمین روز از رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی در باکو جمهوری آذربایجان، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. گلنوش سبقت‌الهی دیگر نماینده کشورمان نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

منبع: برنا

کد خبر 751029

دیگر خبرها

  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • پرونده شمشیربازان ایران در جایزه بزرگ سئول بسته شد
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • خواهر و برادر کبودراهنگی برگزیده لکوکاپ ایران
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند