Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوان ایلیچ در آستانه انتقال مجدد به هلاس ورونا است.

ایوان ایلیچ، هافبک 20 ساله و صربستانی منچسترسیتی که در فصل گذشته به صورت قرضی در هلاس ورونا بازی می کرد، ممکن است دوباره به این تیم برگردد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، مذاکرات منچسترسیتی و هلاس ورونا برای انتقال ایوان ایلیچ در مرحله پیشرفته ای قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک صربستانی در آستانه بازگشت به هلاس ورونا است و این بار انتقال او دائمی خواهد بود. منچسترسیتی بابت این انتقال حدوداً 8 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با مهدی دادرس؛ با احترام به پورحیدری، باید به علی جباری بگویند پدر استقلال! محرومیت دا‌ور اوکراینی شمشیربازی ایران - ایتالیا سردار آزمون در آستانه انتقال به بایرلورکوزن / ادعای نیکولو اسکیرا تاتنهام خواهان پرداخت 55 میلیون یورو برای جذب کریستین رومرو نیست رافائل واران تنها در صورت انتقال به منچستریونایتد حاضر به جدایی از رئال مادرید بود

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایوان ایلیچ هلاس ورونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن

به گزارش خبرگزاری مهر، یک پهپاد «ام کیو - ۹» به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون دلار در سواحل یمن سقوط کرد.

پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از یک مقام آمریکایی که از ذکر نام خود خودداری کرد در سخنانی به شبکه «سی بی اس» اعتراف کرد که یک پهپاد «ام‌کیو - ۹» متعلق به ارتش این کشور در نزدیکی سواحل یمن سرنگون شده است.

این مقام دولتی آمریکایی درباره علت سرنگونی مشکوک این پهپاد پیشرفته اظهارنظری نکرد.

در همین ارتباط، مقامات یمنی هنوز واکنش رسمی درباره سقوط مشکوک این پهپاد گران قیمت آمریکایی در سواحل یمن اتخاذ نکرده‌اند.

به گزارش شبکه ای بی سی نیوز، جنبش انصارالله یمن از ماه نوامبر دو پهپاد ام‌کیو ۹ ریپر آمریکایی دیگر را ساقط کرده است. یکی از این پهپادها در اوایل ماه نوامبر و دیگری در ماه فوریه ساقط شده است. هر یک این پهپاد در حدود سی میلیون دلار قیمت داشته‌اند.

کد خبر 6089412

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • چین هنوز سال‌ها از ایالات متحده عقب است
  • پایان غمگین قصه امین اسماعیل‌نژاد در ایتالیا
  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • بازگشت ایوان اندیکا به تمرینات گروهی رم
  • سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکا در سواحل یمن
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد