Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@22:46:05 GMT

کشف ۵۰۰ ماینر داخل یکی از نیروگاه‌های برق !

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۷۳۷۲

کشف ۵۰۰ ماینر داخل یکی از نیروگاه‌های برق !

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سهندی امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: به دنبال کار اطلاعاتی بسیجیان ناحیه زنجان یک مزرعه استخراج رمز ارز در داخل یکی از نیروگاه‌های برق استان کشف شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه از داخل این نیروگاه و از مزرعه این نیروگاه ۵۰۰ دستگاه استخراج رمز ارز کشف شده است، افزود: این نیروگاه یکی از نیروگاه‌های تامین برق در استان زنجان بوده است که به جای تامین برق مردم به ویژه بخش صنعت در این روزهای سخت اقدام به استخراج رمز ارز غیر قانونی می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نکته جالب توجه در مورد این نیروگاه این است که سه دوره بدهی خود را به شرکت گاز پرداخت نکرده است، ادامه داد: این نیروگاه برق مبلغی حدود ۱۶ میلیارد ریال بدهی انباشته به شرکت گاز استان زنجان داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه این نیروگاه متعلق به شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان بوده است، افزود: این نیروگاه در اجاره برای برای تولید برق بوده است.

سهندی با تقدیر از تیم‌های اطلاعاتی سپاه ناحیه زنجان تصریح کرد: این مزرعه استخراج رمز ارز به همت تیم‌های اطلاعاتی بسیج سپاه ناحیه زنجان کشف و پلمب شده است. 

کد خبر 617437 برچسب‌ها رمزارز بیت‌کوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رمزارز بیت کوین سپاه ناحیه زنجان استخراج رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند استخراج طلا از رم های قدیمی کامپیوتر (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تشخیص سریع طلای اصل از تقلبی (فیلم) لباس مجلسی ۱۰ میلیارد تومانی یک زن ایرانی (فیلم) زنجیر طلا چگونه ساخته می‌شود ؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • استخراج الماس از گل صدتومانی + عکس
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • فرآیند استخراج طلا از رم های قدیمی کامپیوتر (فیلم)
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است