Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اعضای تیم فوتبال پیکان ظهر امروز در ضیافت ناهار دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو شرکت کردند.

به نقل از سایت رسمی موسسه فرهنگی ورزشی ایرانخودرو (پیکان) در این مراسم که به مناسبت عید سعید غدیر خم برگزار شد، مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو به همراه برخی از اعضای هیات مدیره و برخی دیگر از مسئولان این کارخانه حضور داشتند و با مدیران، کادرفنی و اجرایی و پزشکی و بازیکنان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم ظهر امروز اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان گزارشی از عملکرد تیم فوتبال پیکان و دستاوردهای این تیم در لیگ برتر بیستم را ارائه کرد. او به رکوردها و موفقیت هایی که توسط تیم فوتبال پیکان در ماه های گذشته کسب شده اشاره کرد و این مساله را باعث افتخار باشگاه پیکان دانست.

مدیرعامل پیکان در صحبت های خود اشاره ای به تجهیز امکانات سخت افزاری باشگاه داشت و موضوع استانداردسازی ورزشگاه اختصاصی ایرانخودرو و ساخت مرکز اقامتی در مجموعه باشگاه را در اولویت برنامه های زیرساختی خود دانست.

بعد از محمدی، مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز دقایقی برای حضار صحبت کرد. تارتار ضمن تشکر از زحماتی که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره گروه صنعتی ایرانخودرو در طول یکسال گذشته برای تیم فوتبال پیکان کشیدند تشکر کرد و اقدامات موثر مدیرعامل باشگاه پیکان و سایر مسئولان را در راستای کسب موفقیت های اخیر ارج نهاد.

در این مراسم محمد نوری کاپیتان باتجربه پیکان هم به نمایندگی از بازیکنان ثانیه های پشت تریبون قرار گرفت و از تلاش های انجام شده برای رسیدن به هدف مشخص شده تقدیر به عمل آورد.

سپس نوبت به دکتر فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو رسید تا دقایقی با اعضای تیم فوتبال پیکان صحبت کند. مقیمی با لحنی کاملا دوستانه ضمن تشکر از عملکرد اعضای تیم فوتبال پیکان بابت عملکردشان در لیگ برتر بیستم از آنها خواست تا مقابل پرسپولیس تهران هم با انگیزه قبلی خود و مانند دیدارهای گذشته به میدان بروند تا پایانی خوش در رقابت ها داشته باشند.

مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو همچنین ضمن تجلیل از همه اعضای تیم فوتبال پیکان به آنها وعده داد که در صورت برد مقابل پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر پاداش ویژه ای را در نظر خواهد گرفت تا بعد از بازی به پیکانی ها اعطا شود.

در نهایت اعضای تیم پیکان در ضیافت ناهار دکتر مقیمی حضور یافتند و با روحیه ای بالا آماده حضور در تمرین عصر چهارشنبه شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبر محمدی لیگ برتر پرسپولیس اکبر محمدی پرسپولیس پرسپولیس و پیکان لیگ برتر مدیرعامل پیکان مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو اعضای تیم فوتبال پیکان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: بازی با پیکان هرگز راحت نخواهد بود و دیدار فوق العاده سنگینی برای ما است اما امیدوارم که بازی خوبی را ارائه کنیم.

محرم نویدکیا شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور با اشاره به داشتن شناخت کافی از حریف افزود: هر ۲ تیم شانس صعود از این مرحله را دارند وباید برای این بازی ضمن برنامه ریزی خوب، تمرکز بالایی داشته باشیم زیرا عبور از این مرحله به تلاش زیادی نیاز دارد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان  افزود: همه بازی ها در جام حذفی فوتبال کشور حکم یک فینال را دارد زیرا تیم‌ها در این بازی‌ها شانس دوباره‌ای ندارند و بازی ها بسیار حساس است.

 بگفته وی: مهم نیست که در جام حذفی با چه تیمی بازی می‌کنیم، اگر ببازیم باید یک جام را کنار بگذاریم لذا تمامی بازی‌ها برای همه تیم‌های حاضر در این جام مهم است.

نویدکیا بیان کرد: پیکان تیم فوق العاده خوبی است و نتایج خوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر کشور کسب و  افراد خوبی جذب کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تیم پیکان امتیازات فوق العاده ای را گرفته است یادآور شد: پیکان در بازی گذشته نیز از مس در رفسنجان امتیاز گرفت که نشان می‌دهد تیم خوبی است.

اما رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان در این نشست حاضر نشد و علت این غیبت از سوی تیم پیکان اعلام نشده است.

 

 

دیگر خبرها

  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان