Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، صندوق بین المللی پول در گزارشی با عنوان «چشم‌انداز اقتصادی جهان» اعلام کرد: اقتصاد جهان در سال 2021 به میزان 6 درصد و در سال 2022 به میزان 4.9 درصد رشد خواهد کرد.

در این گزارش آمده است بیشترین رشد اقتصادی در کشورهای نوظهور با رقم 6.3 درصد در سال 2021 خواهد شد و البته در سال 2022 هم بیشترین رشد اقتصادی در این مناطق به میزان 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

2 درصد رقم خواهد خورد.

این در حالی است که رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته در سال جاری یعنی 2021 به میزان 5.6 درصد و در سال 2022 به میزان 4.4 درصد رقم خواهد خورد.

این نهاد بین‌الملل تاکید کرده است که بهبود اوضاع اقتصاد جهان تا حدود زیادی به نسبت توزیع واکسنی که در کشورها انجام می‌شود، متغیر خواهد بود.

این صندوق اعلام کرده است که کشورهایی که واکسن بیش از نیازشان دارند، باید حداقل یک میلیارد دوز واکسن کووید 19 را بین کشو رهای نیازمند توزیع کنند.

در این گزارش همچنین تاکید شده است که کشورهای در حال توسعه و با درآمد پایین برای تشخیص، درمان و آماده سازی برای تزریق واکسن حداقل نیاز به 25 میلیارد دلار تزریق واکسن دارند کمک مالی دارند.

«گیتا گوپینات» رئیس اقتصاددانان صندوق بین المللی پول نوشت: این گونه کمک های مالی و دیگر اقدامات مورد نیاز برای بهبود اقتصادی این کشور ها و بهتر شدن اوضاع کاملا ضروری است.

پربیننده ترین در ایران کدام واکسن‌ ها پس از تزریق عوارض بیشتری داشتند؟ عکس یادگاری روحانی با اعضای تیم اقتصادی خود بازگشایی مدارس در مهر یا آبان وضعیت وحشتناک کرونا در تهران! خودروی عروسکی! + فیلم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صندوق بین المللی پول رشد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۷۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر

میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال‌وبختیاری تا ساعت ۱۸:۳۰ چهارشنبه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره هواشناسی این استان، میزان بارندگی سامانه اخیر در استان تا ساعت ۱۸:۳۰ امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ به شرح زیر است:

شهرکرد: ۲۱/۵ میلی‌متر


بروجن :۹/۵ میلی‌متر


لردگان: ۲ میلی‌متر


کوهرنگ: ۹/۳ میلی‌متر


اردل: ۳/۳ میلی‌متر


فارسان: ۱۱/۷ میلی‌متر


سامان: ۸/۸ میلی‌متر


بن: ۲/۶ میلی‌متر


شلمزار: ۶ میلی‌متر


فرخ شهر: ۲۷/۴ میلی‌متر


مال خلیفه: ۷/۲ میلی‌متر


بلداجی: ۶/۳ میلی‌متر


ایلبگی: ۸ میلی‌متر


دوآب صمصامی: ۳/۸ میلی‌متر


لیرابی: ۶/۸ میلی‌متر

کد خبر 747708

دیگر خبرها

  • تالاب درگه سنگی نقده دارای بیشترین حجم آب است
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی برای کشورهای گروه ۷ و بریکس در ۲۰۲۴
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • مقایسه نرخ رشد اقتصادی ایران در میان اقتصادهای بزرگ دنیا (+جدول)
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر