Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:20:32 GMT

سوریه حمله به سفارت کوبا در پاریس را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۰۲۴

سوریه حمله به سفارت کوبا در پاریس را محکوم کرد

وزارت خارجه سوریه حملات گمراه کننده و تحریک‌آمیز دولت آمریکا و ابزارهای آن علیه کوبا و سایر کشورها را به شدت محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اعلام کرد، دمشق به شدت حملات گمراه کننده، تحریک‌آمیز و جعل واقعیات توسط دولت آمریکا و ابزارهای آن علیه کوبا و سایر کشورها در چارچوب سیاست‌های خصمانه و تلاش‌های ناامیدانه آن برای به زانو درآوردن کوبا در برابر دیکته‌های آمریکایی را محکوم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع مذکور همچنین اعلام کرد، فشارهای آمریکا تا به این لحظه متوقف نشده و حتی به اقدام تروریسم دولتی سازمان‌دهی شده از طریق حمله تروریستی به سفارت کوبا در پاریس و قبل از آن در واشنگتن رسیده است و این امر نقض آشکار تمامی توافق‌های بین‌المللی مربوط به احترام به هیئت‌های دیپلماتیک است‌.

این منبع همچنین اعلام کرد، سوریه مجددا بر همبستگی کامل خود با کوبا و حمایت از آن تاکید می‌کند و اطمینان دارد ملت کوبا و انقلاب پیروزمندانه آنها که شصت سال پیش با محاصره ناعادلانه آمریکا روبه رو بودند، قادر به ناکام گذاشتن و خنثی کردن این توطئه، حفظ حاکمیت کوبا و گزینه‌های ملی آن و حفظ دستاوردهای انقلاب کوبا هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوريه كوبا آمريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه امروز یکشنبه اعلام کرد که جنگ افزارها و پهپادهای تروریستها را در حومه حلب و ادلب هدف قرار داده است.

در بیانیه وزارت دفاع سوریه آمده است: در راستای ماموریت محوله در مقابله با حملات متوالی تروریستها، نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب و ادلب و با استفاده از پهپاد، ادوات و تجهیزات تروریستها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

در جریان این عملیات شماری از تروریستها به هلاکت رسیده و برخی دیگر زخمی شدند.

همچنین طبق بیانیه وزارت دفاع سوریه، نیروهای ارتش این کشور در حومه لاذقیه موفق به انهدام چند پهپاد تروریستها شدند. تروریستها قصد داشتند حملات پهپادی انجام دهند.

کد خبر 6091455

دیگر خبرها

  • جاسوس آمریکایی به 22 سال حبس محکوم شد
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • سفارت آمریکا در بغداد مرکز گسترش انحرافات اخلاقی است
  • سفارت ایران حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را محکوم کرد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه