Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@07:37:00 GMT

واکنش سیدحسن خمینی به طرح ضد اینترنت مجلس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۱۶۹

واکنش سیدحسن خمینی به طرح ضد اینترنت مجلس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی 19 فروردین 1400 در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب جمعیت ایثارگران گفته بود: شاید یک دورانی می شد که شما یک چیزهایی را ببندید. یعنی مصونیت ناشی از محدودیت. ممکن بود بشود. اما امروز نمی شود.

 

ماهواره را منع کردید هست، گفتید تماس های تصویری نباشد، آمد، تلگرام را فیلتر کردید، هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی وقت ها به ممیزی های که در کتاب ها صورت می گیرد خنده ام می گیرد؛ برای یک کتابی که تیراژی 700 500 نسخه است که  تازه 200 300 نسخه آن در انبار ناشر ممکن است بماند، همان با پی دی اف به وقت نرسیده 60 70 هزار نسخه آن خوانده می شود.

نوع دیگری از مدیریت را باید نشان داد، مصونیت را این بار نباید از زاویه محدودیت رفت

امکانش نیست، اگر باشد بحث کنید خوب است یا بد

خب وقتی امکانش نیست باید از نوع دیگری وارد این فضا شد

کما اینکه او خودش را تحمیل می کند

آن وقت ما همیشه از عقب سر می دویم!

حجم ویدیو: 12.34M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 دانلود ویدیو

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 سید حسن خمینی طرح ضد اینترنت طرح ضد اینترنت مجلس طرح مجلس علیه اینترنت سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ

یتنا - واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند.
گزارش‌های فنی حاکی از آن است که اپلیکیشن واتس‌اپ در حال حاضر مشغول آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به اتصال به اینترنت، فایل‌ها را به اشتراک بگذارند.

واتس‌اپ در جدیدترین بروزرسانی خود قصد دارد امکان به اشتراک‌گذاری فایل بدون اتصال به اینترنت را برای کاربران خود فعال کند. به این معنی که کاربر می‌تواند برای هر مخاطبی که در اپلیکیشن قرار دارد، بدون نیاز به اینترنت فیلم و عکس ارسال کند.

وب‌سایت WABetaInfo که متخصص در پیگیری و افشای اخبار واتس‌اپ است، گفت که این ویژگی جدید «افراد نزدیک» نام دارد و کار آن به ارسال داده‌ها از طریق شبکه‌های بلوتوث مانند قابلیت ارسال سریع در دستگاه‌های اندروید یا ویژگی AirDrop در دستگاه‌های اپل مرتبط است.

برای بهره‌مندی از این قابلیت، باید آخرین نسخه آزمایشی واتس‌اپ را دانلود کرده و تنظیمات را تغییر دهید تا اپلیکیشن به فایل‌های موجود در دستگاه، موقعیت جغرافیایی و بلوتوث شما دسترسی داشته باشد.

به گفته WABetaInfo، روند ارسال داده‌ها از طریق ویژگی جدید رمزگذاری خواهد شد و گیرنده داده‌ها شماره تلفن فرستنده را برای حفظ حریم خصوصی نشان نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • دولت رئیسی با ۸ پاسخ عجیب به ضرب‌الاجل اقتصادی قالیباف واکنش نشان داد / دعوای مجلس و دولت شدت گرفت
  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز