Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@17:21:36 GMT

بیرانوند پرسپولیس را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۲۹۲

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال با بررسی ادعای علیرضا بیرانوند در پرونده بدهی پرسپولیس به این بازیکن، حکم به محکومیت سرخپوشان پایتخت داد.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از بررسی پرونده علیرضا بیرانوند در کمیته وضعیت بازیکنان مبنی بر قرارداد وی با باشگاه پرسپولیس به مدت پنج فصل، دو متمم موجود و شروط (قهرمانی در لیگ، کسب سهمیه) برای فصل‌های ۹۶-۹۵ ، ۹۷-۹۶ ، ۹۸-۹۷ و ۹۹-۹۸ پس از بررسی ادعای خواهان پرونده (علیرضا بیرانوند) از سوی کمیته وضعیت بازیکنان، باتوجه به مستندات ارائه شده به ویژه نظریه کارشناسی رسمی دادگستری، باشگاه فرهنگی و ورزشی پرسپولیس به پرداخت مبلغ «بیست و چهار میلیارد و دویست و یک میلیون ریال» به عنوان اصل خواسته و مبلغ «پانصد و بیست و هفت میلیون و پانصد و هشتاد و یک هزار و هشتصد ریال» به عنوان هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضمن، درخواست بیست و شش میلیارد و پانصد و هشتاد و چهار میلیون و پانصد هزار ریالی بیرانوند در این پرونده مردود اعلام شد.

رای صادره مستند به بند ۲ ماده ۱۴ آیین‌نامه دادرسی کمیته وضعیت بازیکنان ظرف مهلت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظرخواهی در کمیته استیناف فدراسیون است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان

شرایط دروازه‌بان پرسپولیس برای بازی با سپاهان نامشخص است.

به گزارش فارس، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم پرسپولیس که بتازگی گچ دست خود را باز کرده همچنان شرایط نامشخصی برای همراهی تیمش دارد.

پرسپولیس چهارشنبه شب در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت اما وضعیت گلر این تیم نامشخص است.

اینطور که از تمرینات پرسپولیس به نظر می‌رسد بیرانوند شرایط صد درصدی برای همراهی تیمش در این بازی ندارد و امیر رفیعی دوباره درون دروازه سرخ‌ها قرار خواهد گرفت.

شانس بازی کردن بیرانوند در بازی چهارشنبه زیاد نیست مگر اینکه در روزهای باقیمانده کادرفنی پرسپولیس تصمیم دیگری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیرانوند با دست مصدوم در تمرین پرسپولیس (+عکس) آخرین وضعیت بیرانوند از زبان پزشک پرسپولیس

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • استوری علیرضا بیرانوند از تمرینات اختصاصی‌اش پس از مصدومیت (فیلم)
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!