Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@05:36:01 GMT

لیگ بیستم خط پایان کاپیتان پرسپولیس؟

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۳۷۷

عده‌ای معتقدند کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس بعد از بازی با پیکان از فوتبال خداحافظی می‌کند.

خبرگزاری میزان - کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار آلومینیوم (۱۹ تیر ماه سال جاری) به خاطر کشیدگی همسترینگ از جمع نفرات اصلی سرخ‌پوشان خارج شد و نیمکت‌نشینی وی برابر استقلال، ماشین‌سازی، تراکتور ادامه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عده‌ای این نیمکت‌نشینی را پالس خداحافظی کادرفنی برای کاپیتان ۳۹ ساله پرسپولیس قلمداد کردند. با این همه بسیاری از پیشکسوتان پرسپولیس معتقد هستند با توجه به جدایی احتمالی کنعانی‌زادگان، گل‌محمدی قصد دارد از سلامتی مدافع با تجربه‌اش محافظت کند.

در همین رابطه ناصر ابراهیمی پیسکوت تیم فوتبال پرسپولیس به میزان اظهار داشت: به کارگیری سیدجلال حسینی بسته به نظر کادرفنی تیم است؛ اما از نظر من حسینی ۲ سال دیگر توانایی بازی دارد. به نظر من نیمکت‌نشینی وی ربطی به احتمال خداحافظی او ندارد و بعید می‌دانم چنین موضوعی مطرح باشد. کادرفنی پرسپولیس طوری برنامه‌ریزی می‌کند که اگر کنعانی‌زادگان در پایان فصل از پرسپولیس جدا شد، فرجی بتواند با تجربه و اعتماد به نفس کامل جای او را پوشش بدهد.

در حال حاضر حسینی با ۲۲۷ بازی در میان بازیکنان فعلی پرسپولیس رکورددار است، اما در کل ادوار رده ششم بازیکنانی را دارد که برای سرخ‌پوشان به میدان رفته‌اند. بهروز رهبری فرد با ۲۴۹ بازی در رده پنجم قرار دارد. اگر حسینی فصل بد هم به بازی ادامه بدهد و دوباره بتواند اعتماد کادرفنی پرسپولیس را جلب کند این شانس را دارد که از مدافع سابق پرسپولیس عبور کند.

با این اوصاف باید دید سیدجلال حسینی در هفته سی‌ام لیگ‌برتر مقابل پیکان در تاریخ (۸ مرداد سال جاری) خداحافظی‌اش را از فوتبال اعلام می‌کند یا باید منتظر ادامه حضورش در فصل آینده هم باشیم.

بیشتر بخوانید: ابراهیمی: نیمکت‌نشینی حسینی ربطی به خداحافظی او ندارد/ شانس قهرمانی پرسپولیس ۸۰ درصد است

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس سید جلال حسینی خداحافظی سید جلال حسینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سید جلال حسینی خداحافظی سید جلال حسینی نیمکت نشینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، آنجایی که تقابل های قبلی را تیم های مجتبی حسینی با پرسپولیس را با دقت تماشا کرده بودند، حتما از برخورد سرد این سرمربی با افشین پیروانی قبل از هرکدام از بازی‌ها با خبر هستند.

حسینی و پیروانی که کدورتی از گذشته همراه خود دارند، در بازی گذشته آلومینیوم و پرسپولیس هم قبل از بازی هنگام خوش و بش نیمکت نشینان دو تیم از کنار هم به سردی رد شدند و همین موضوع سوژه شده بود.

قبل از بازی امروز پرسپولیس و آلومینیوم در اراک اما آنها برخورد گرمی با هم داشتند. حسینی و پیروانی کدورت‌های قدیمی را کنار گذاشتند و با لبخند و در حالی که همدیگر را در آغوش کشیده بودند، مقابل دوربین عکاسان ایستادند تا نشان بدهند مشکل خاصی با هم ندارند و به نوعی قبل از نبرد جذاب عصر جمعه یک آشتی‌کنان جذاب را شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • همه چیز برای کاپیتان ایران مشخص است؛ خداحافظی در پایان فصل
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند