Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@22:02:45 GMT

آزادی ۵۰ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۳۹۰

آزادی ۵۰ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم جشنی به مناسبت عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت و به همت ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز و کمک خیرین ۵۰ زندانی بدهکار مالی از زندان‌های استان البرز آزاد شدند.

این مراسم که با حضور یاوری معاون نظارت بر زندان‌های البرز، جمیاری مدیر کل زندان‌های استان، سرهنگ طیران رئیس سازمان بسیج سازندگی، برجی مشاور شهردار کلانشهر کرج و جمعی از مسئولین زندان‌های استان در ندامتگاه کرج برگزار گردید ۵۰ زندانی بدهکار مالی پس از انجام امورات اداری و قانونی از زندان‌های استان آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل جمیاری مدیر کل زندان‌های استان البرز با اعلام این خبر افزود: مجموع بدهی این زندانیان ۱۲ میلیارد تومان بوده که با دعوت از شکات و اخذ تخفیف از آنان و همچنین اعسار بدهی، آورده مددجویان و کمک بلاعوض از طریق منابع ستاد دیه، مرکز نیکوکاری شهدای زندان‌های البرز از ابتدای دهه ولایت و امامت تا به امروز شرایط آزادی این زندانیان بدهکار فراهم و این افراد از زندان آزاد شده‌اند.

جمیاری با اشاره به سنت حسنه کمک به همنوع و دستگیری از مستمندان اظهار کرد: همه ما در احسان و نیکوکاری به مولا علی (ع) اقتدا می‌کنیم و ذکر زبان ما در همه امور ذکر "یا علی" است، اما علاوه بر ذکر یا علی باید با علی هم باشیم و آن امام همام الگویی کامل برای جهان بشریت است.

در پایان این مراسم مدیر کل زندان‌های استان به همراه معاون نظارت بر زندان‌های استان با حضور در جمع مددجویان پای صحبت‌های آنان نشسته و در خصوص حل برخی از مشکلات مطرح شده دستوراتی را صادر کردند.

کد خبر 5268160

منبع: مهر

کلیدواژه: استان البرز ستاد دیه ویروس کرونا عید غدیر خم واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان اردبیل ایلام شیوع کرونا واکسیناسیون عکس استانها مجلس شورای اسلامی خشکسالی زندان های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق گفت: در بازه زمانی ۱۵ بهمن ماه سال گذشته تا ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ خیرین استان مبلغ ۱۳ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان کمک کردند که این مبلغ نسبت به مشابه سال گذشته ۳۸ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۷ زندانی مشمول برای کمک با ۳۳ میلیارد تومان بدهی در این بازده زمانی که بیشترین کمک‌ها در ماه رمضان بود، تاکنون ۵۴ نفر آزاد شدند، افزود: این پویش تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.


رئیس‌کل دادگستری زنجان با بیان اینکه در برگزاری این پویش تلاش‌های زیادی انجام شد که در این میان بایستی از اقدامات صدا و سیمای مرکز زنجان که نقش زیادی در اطلاع‌رسانی و جمع‌آوری کمک‌های مردمی داشتند تشکر کنیم، ادامه داد: مردم خیر و نوع دوستان استان با این مقدار کمک‌های مالی یک کار خداپسندانه و بزرگی انجام دادند که شایسته تجلیل و احترام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین فرجی‌برحق بررسی وضعیت پرونده‌های محکومان مالی که در زندان هستند مورد توجه مسئولان امور زندان و قاضی ناظر زندان قرار گیرد، گفت: باید برای کمک به زندانیان مشمول ابتدا آماری از تعداد مشمولان برای کمک مالی داشته باشیم تا بعد برنامه‌ریزی برای کمک داشته باشیم که این امر هم مورد عنایت دست‌اندرکاران قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • شرایط تحصیل زندانیان البرزی مهیا شد
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر