Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@22:52:59 GMT

کشف 512 تن گندم قاچاق در زنجان

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۸۷۵۷

کشف 512 تن گندم قاچاق در زنجان

رحیم جهانبخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی پلیس استان با قاچاق کالا خصوصا گندم مأموران انتظامی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در دو هفته گذشته به کامیون حامل بار گندم مشکوک و آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: ماموران انتظامی پس از توقیف کامیون‌ها در بازرسی از این خودروها بیش از ۵۱۲ تن گندم فاقد مجوز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سردار جهانبخش با اعلام این که ارزش گندم‌های مکشوفه برابر نظر کارشناسان، بیش از ۲۵ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی از کشف ۳ تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع خبر داد و گفت: نیروهای انتظامی استان در حین تردد در محور زنجان – طارم دو دستگاه وانت نیسان و کامیونت را توقیف و ۳ تن مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع از آنها کشف کرد.

 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: مبارزه با قاچاق و احتکار و فروش غیر قانونی اقلام مورد نیاز مردم جرم بوده و پلیس استان شبانه روزی محورها را کنترل و با متخلفان برابر قانون برخود می‌کند.

سردار جهانبخش همچنین از توقیف کامیون حامل مرغ‌های زنده فاقد مجوز حمل در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: در راستای پیشگیری از احتکار و قاچاق اقلام ضروری، طرح شناسایی و دستگیری عاملان، در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری ۱۱ بازار این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

 فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن هزار و ۳۳۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل کشف کردند که متهم به همراه محموله کشف شده با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: گندم زنجان قاچاق کشف فرمانده انتظامی استان زنجان سردار رحیم جهانبخش کامیون انتظامی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند

سرهنگ منوچهر نصیری، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی استان قم  طی ۴۸ ساعت گذشته  گفت: این کالا‌ها شامل انواع لوازم رایانه‌ای، تجهیزات پزشکی، گردو، ابزار و تجهیزات ساختمانی، قهوه، موتور سیکلت و... است که در هشت ماموریت جداگانه توسط پلیس اقتصادی قم کشف و توقیف شد.

وی گفت: یکی از خودرو‌های توقیف شده در پوشش حمل ضایعات، انواع کالای قاچاق را جاساز کرده و از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود که با هوشیاری ماموران پلیس قم از ادامه حرکت وی جلوگیری به عمل آمد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به توقیف دو دستگاه خودروی شوتی در ۴۸ ساعت گذشته گفت: ۸  قاچاق‌بر نیز ظرف این مدت بازداشت و جهت تکمیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز (گازوئیل) از یک کامیون خبر داد و گفت: این کامیون حامل مقدار قابل توجهی سوخت قاچاق از یکی از استان‌های همجوار به سمت شرق کشور در حال حرکت بود که با رصد اطلاعاتی ماموران کشف و با بازرسی از مدارک خودرو و بارنامه، قاچاق بودن سوخت در حال جابجایی محرز و توقیف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه