Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@21:41:20 GMT

ملایی: ترجیح دادم انرژی خودم را بیهوده تلف نکنم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۵۹۲۹۲

ملایی: ترجیح دادم انرژی خودم را بیهوده تلف نکنم

قایقران ایرانی می‌گوید قرار بود اگر تا 700 متر ابتدایی متوجه شدم که قادر به صعود به فینال نیستم لااقل انرژی خود را برای رقابت فردا نگه‌دارم.

به گزارش "ورزش سه"، نازنین ملایی قایقران ایرانی که توانست به مرحله نیمه‌نهایی روئینگ انفرادی بانوان صعود کند، امروز در این مرحله به مقامی بهتر از ششم دست نیافت تا فردا برای تعیین جایگاه 7 تا 12 به مصاف نفرات سوم تا ششم نیمه‌هایی A و B برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی دقایقی پس‌ازاین رقابت طی گفت‌وگویی کوتاه درخصوص این مسابقه اظهار داشت: «بعد از 600 و 700 متر من باید خودم را کنترل می‌کردم. چراکه با مربی‌ام برنامه‌ریزی کرده بودیم که اگر توانستم تا 700 متر اول پا به ‌پای رقبا جلو بروم که ادامه دهم، اما در غیر این صورت انرژی خودم را نگه داشته باشم، تا بتوانم در گروه فینال B که قرار است فردا برگزار شود انرژی کافی داشته باشم و در رقابت برای قرار گرفتن در جایگاه هفتم تا دوازدهم رنک بهتری را کسب کنم.»

 

وی در ادامه افزود: «اگر این امر حاصل شود و در صورت قرار گرفتن در جایگاه مناسب، برای اولین بار در ورزش است که یک زن ایرانی در رشته قایقرانی چنین رتبه‌ای را کسب می‌کند.»

 

 ملایی که تا به همین مرحله هم کار بزرگی را انجام داده است در ادامه ضمن تأکید بر استراتژی‌ای که در این رقابت به کار گرفت عنوان داشت: «واقعاً من اگر می‌خواستم تا آخر خط با تمام انرژی این مسابقه را ادامه دهم و فشار بگذارم، قطعاً مقامی بهتر از همین پنجم و ششم به دست نمی‌آوردم با این تفسیر که دیگر توانی نداشتم. بهترین کاری که می‌توانستم انجام دهم همین بود که اگر نمی‌توانم به فینال صعود کنم لااقل برای رقابت فردا در فینال B انرژی داشته باشم.»

قایقرانی (روئینگ) نازنین ملایی قایقرانی المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قایقرانی روئینگ نازنین ملایی قایقرانی المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۵۹۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند

ایسنا/خراسان رضوی معاون مالی و پشتیبانی و رئیس کمیسیون بهینه‌سازی مصرف انرژی شهرداری مشهد گفت: در راستای توسعه انرژی‌های پاک و تجدیدپذیر، شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند.

قاسم زوکی‌نژاد اظهار کرد: شهرداری مشهد در بهره‌گیری از انرژی‌های تجدیدپذیر بین سایر دستگاه‌های کشور پیشتاز است و در سال جاری ۴ نیروگاه‌ خورشیدی دیگر در دست اقدام قرار دارد.

وی ادامه داد: با مصوبه هیأت وزیران از ابتدای امسال دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ خدمات کشوری ملزم به تامین سالیانه ۵ درصد برق مصرفی خود از انرژی‌های تجدیدپذیر هستند و ظرف مدت ۴ سال می‌بایست ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از این طریق تامین کنند، در غیر این صورت آن بخش از برق مصرفی با تعرفه بسیار بالاتری در قبوض محاسبه می‌شود.

زوکی‌نژاد گفت: خوشبختانه با نیروگاه‌های خورشیدی که احداث کرده‌ایم، شهرداری مشهد مشمول این افزایش تعرفه نشده است؛ البته مطابق برنامه‌ریزی صورت‌پذیرفته، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: با پیگیری‌های انجام‌شده افزایش ظرفیت اشتراکات آب فضای سبز محقق و این امر صرفه‌جویی ۲۰۰ میلیارد ریالی در پرداخت حق انشعاب را به دنبال داشته است.


انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • لزوم پرهیز از مجادله‌های بیهوده در سطح جامعه
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • مدال نقره پاراتیراندازی در جام جهانی کره جنوبی
  • رقابت داوطلبان خوزستانی گروه‌های علوم ریاضی، زبان و هنر در مرحله اول کنکور
  • شهرداری مشهد ۴ نیروگاه خورشیدی احداث می‌کند
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا