Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: نماز جمعه معیادگاهی است که خدای متعال میزبان و دعوت کننده و اهل ایمان دعوت شونده و ضیافت‌ و ارمغان این میهمانی و دعوت نماز و ذکر خیر، فلاح،
کثرت رزق و روزی و آرامش برای فرد و جامعه است و قریب به ۹ سال است که نماز جمعه در بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی اقامه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این سالها شیرینی‌ها و تلخی‌های زیادی در این منطقه دیدم از جمله شیرینی ها شوق و ذوق مردم و جوانان به نماز جمعه و حضور در برنامه های مذهبی و مناسبت های ملی و تشییع با شکوه شهدای گمنام‌و روشن شدن مشعل گاز همراهی با شورای اسلامی و شهردار و جذب اعتبارات و کمک و مساعدت به شهر و اختصاص آمبولانس با تجهیزات کامل به شهر و حل مشکلات و گرفتاری‌های ارباب رجوع و مردم شریف و افتتاح چمن های مصنوعی ورزشی در منطقه و ساخت و تکمیل مسجد جامع صاحب الزمان شهر قلعه رئیسی و مصلی محمدرسول الله شهر قلعه رئیسی و ساخت دارالقرآن و نصب یادمان شهدای گمنام بوده است.

صلواتی ادامه داد: برخورد صمیمانه و صادقانه و همراه با مهر محبت و میهمانوازی مردم و دیدار با خانواده معظم شهیدان و جانبازان و زیبایی هایی که دربرنامه  سفره افطار امام حسن مجتبی علیه السلام به نمایش گذاشته می شود و همراهی جوانان  و اشک و ناله های ایام فاطمیه و مجالس فاطمیه و وحدت و همدلی و حمایت های مردم منطقه از ولایت و انقلاب و نظام و همت و تلاش مسئولان در جهت احقاق حق مردم و خدمت به مردم و حضور با شکوه مردم در انتخابات و انتخاب رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی و پیروزیهای محور مقاومت و مراسمات معنوی که برای سردار دلها انجام شد و آن اشک  و ناله و سوز و شعور مردم و همراهی طلاب و روحانیت منطقه شیرینی های ماندگاری است که از  منطقه چاروسا همیشه برایم خاطره خواهد ماند.

صلواتی افزود: محرومیت منطقه علی رغم ظرفیت های فروان و فقر و بیکاری و‌ ناتوانی بعضی از پدران در تامین معاش خانواده و جهیزیه دختران و فرزندان و دیدار با فقرا و ایتام و رنج ها و سختی‌هایی که متحمل می شوند و محقق نشدن آرزوی چند دهه جوانان منطقه در ساخت و احداث ورزشگاه و خبر جانسوز و جانکاه شهادت سردار سلیمانی و اشک ها و ناله های نائب امام زمان عج رهبر حکیم و عالیقدر انقلاب و عدم همکاری نهادهای فرهنگی منطقه در برنامه دینی و نماز جمعه و مرگ جوانان و عزیزان مردم  و دفن اموات کرونایی از جمله تلخکامی‌ها بود.

وی گفت: شهادت شهید بویر و بی توجهی بعضی از مدیران در این سالها و گرانی های افسار گسیخته  و ناکارآمدی بعضی از مسئولان و حوادث تلخ و ناگواری که در عرصه ملی بوجود آمد و عدم همراهی و تبعیت نکردن از گفتمان  ولایت وبوجود آمدن  این همه گرفتاری برای ملت و وعده های محقق نشده آنان تلخی هایی است که ماندگار خواهد ماند.

صلواتی گفت: لازم است بار دیگر از طریق این رسانه از زحمات و تلاشهای حاج آقا پناهی و سعی و تلاش حاج آقای عبودی و نماینده معزز ولی فقیه و توجه استاندار جناب آقای دکتر کلانتری و مهندس عدل هاشمی پور و حاج آقای موحد و فرماندار سابق آقای اتابک و فرماندار فعلی آقای کریمی نژاد تقدیر و تشکر کنم.

وی افزود: بار دیگر از  مسئولان محترم استان بویژه نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خواست می کنم نسبت به اینکه این منطقه تحت حمایت بنیاد علوی قرار بگیرد و بر زخم ها و دردههای  مردم این منطقه مرهم باشند و این خواسته خانواده معظم شهیدان و جوانان همه مردم چاروسا می باشد که امیدوارم با حمایت مسئولان محقق شود. 

امام جمعه قلعه‌رئیسی یادآور شد: در پایان از برداران و خواهران ستاد نماز جمعه و اصحاب رسانه بالاخص خبرگزاری فارس صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیسی نماز جمعه شهید قلعه رئیسی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: افتخار نماز جمعه این است یک پایگاه مردمی بوده و باید حریت تریبون نمازجمعه به گونه‌ای که مطالبات مردم گفته شود و مردم حس کنند حرف دلشان در این تریبون زده می‌شود، حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال و بختیاری حجت‌الاسلام محمد علی نکونام ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد، با اشاره روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اظهار کرد: یکی از ورزش‌های سالم ورزش زورخانه‌ای است و در شهرکرد تنها یک زورخانه وجود دارد که همان هم مشکلات فراوانی دارد با جلسه‌ای که با وزیر کار و رفاه اجتماعی داشتیم وزیر قول‌هایی در خصوص تأسیس یک زورخانه در مرکز استان داد که امیدواریم با همکاری کار و رفاه اجتماعی زودتر این زورخانه احداث شود.

وی با اشاره به روز شوراها افزود: توجه به شورای‌ها به‌عنوان یک ظرفیت مهم مردمی، دارای اهمیت است، نظام اسلامی کار را به دست مردم انجام می‌دهد و شعار امسال هم در همین جهت انتخاب شده است.

نماینده ولی فقیه گفت: مطالبات شورای‌ها باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و متقابلاً هم مطالبه شورای‌ها باید واقع‌گرایانه باشد.

حجت الاسلام نکونام با بیان اینکه شهید مطهری به‌عنوان یک الگو مؤثر، مفید و پرانگیزه برای افراد جامعه و فرهنگیان است، عنوان کرد: فرهنگیان ما با انگیزه در میدان حضور دارند ولی ضرورت‌ها خیلی بیشتر از این‌هاست، شکل‌دهی به نسل جوان برعهده معلمان و آموزش‌وپرورش انجام می‌شود و معلمان باید انگیزه خود را در این راستا بالا ببرند، البته خلاءهای هم وجود دارد که باید رفع شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های نمازجمعه تراز، اضافه کرد: افتخار نماز جمعه شیعی این است یک پایگاه مردمی است و حریت تریبون نمازجمعه به گونه‌ای که مطالبات مردم گفته شود و مردم حس کنند حرف دلشان در این تریبون زده می‌شود، حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که رسانه‌ها مطالبات مردم را منعکس کنند، ادامه داد: باید اجازه داد که مردم با حفظ موازین اخلاقی مطالبه خود را اعلام کنند و مسئولان هم با گوش شنوا و دلسوزانه شنونده باشند.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به عملیات وعده صادق، خاطرنشان کرد: بعد عملیات طوفان الاقصی و حمله یمنی‌ها به رژیم صهیونیستی و تکمیل کننده آن عملیات وعده صادق سرعت تغییرات جهانی بسیار زیاد شده و دنیا شاهد تغییر موازنه قدرت است.

کد خبر 748092

دیگر خبرها

  • نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 7 اردیبهشت
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • ۷ اردیبهشت‌ به نام گز اصفهان شیرین و جهانی شد
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • تجمع مردم خرم آباد در حمایت از اجرای طرح نور
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود