Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در روزهایی که واکسن کوو برکت وارد چرخه واکسیناسیون شده شاهد اعتماد مردم به دستاورد دانشمندان کشورمان هستیم تا جایی که واکسن خودمان را به واکسن‌های خارجی ترجیح می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در روزهایی که واکسن کوو برکت وارد چرخه واکسیناسیون شده شاهد اعتماد مردم به دستاورد دانشمندان کشورمان هستیم تا جایی که واکسن خودمان را به واکسن‌های خارجی ترجیح می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان اصفهانی که شامل دریافت واکسن می‌شوند حالا به واکسن ایرانی کوو برکت روی خوش نشان داده‌اند.

بیش 10درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آمار واکسیناسیون، اظهار داشت: اکنون از حدود 4.5 میلیون جمعیت 22 شهرستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، بیش 10 درصد، حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند و 2.7 درصد از این جمعیت 2 دوز واکسن تزریق کرده‌اند.

طاهره چنگیز افزود: این میزان در برابر واکسیناسیون 70 درصد جمعیت عدد بسیار کمی است  البته تا رسیدن به واکسیناسیون 70 درصدی راه خیلی زیاد و کار بزرگی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه توانایی تزریق روزانه 23 الی 25 هزار نفر وجود دارد، گفت: اگر بخواهیم به سرعت قابل قبولی برسیم که مثلا تا بهمن ‌ماه به شرط تامین واکسن هفتاد درصد جمعیت را واکسینه کنیم، باید این عدد 2 برابر شود یعنی ما بتوانیم روزانه 50 هزار دوز واکسن تزریق کنیم و این نیازمند افزایش تعداد مراکز و پرسنل است که ما بتوانیم 3 شیفت از 7 صبح تا 12 شب کار تزریق واکسن را انجام دهیم.

تزریق واکسن کرونا به 32 هزار خبرنگار از ‌روز شنبه 9 مرداد ماه / کارکنان تحریریه‌های روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها واکسن دریافت نخواهند کرد‌نامه‌ دادستان قشم به وزیر بهداشت /‌تخصیص واکسن کرونا برای افراد 18 سال به بالا در این جزیرهدومین مرکز تجمیعی واکسن کرونا به همت بسیج و سپاه در اصفهان راه‌اندازی شد

در صورت موجود بودن واکسن کوو برکت، افراد می‌توانند این برند را انتخاب کنند

رئیس مرکز بیماری‌های واگیردار مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به نحوه ثبت‌نام واکسن کرونا، اظهار داشت: افراد می‌توانند  با ورود به سایت  salamat.gov.ir در قسمت نوبت‌گیری برای واکسیناسیون کد ملی خود را وارد کرده و تاریخ، مکان و ساعت تقریبی حضور در مرکز واکسیناسیون را تعیین کند و بعد از دریافت پیامک برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

رضا فدایی افزود: به مراجعان توصیه می‌شود به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی طبق تاریخ و ساعت مندرج در پیامک به مراکز مراجعه و واکسن دریافت کنند.

روی با بیان اینکه تا کنون 6 برند واکسن در اصفهان تزریق شده، گفت: امکان انتخاب برند خاصی توسط مراجعان وجود ندارد و از افراد درخواست می‌شود در برندهای متعدد مانور ندهند و از موجودی استفاده کنند.

وی ادامه داد:  با توجه به استقبال افراد نسبت به واکسن ایرانی کوو برکت در صورت دریافت مقادیر قابل ملاحظه‌ای از این برند از وزارت بهداشت، افرادی که تمایل به دریافت واکسن ایرانی داشته باشند در صورت موجود بودن ترتیب اثر داده می‌شود.

روزانه هزار دوز واکسن در مرکز تجمیعی الزهرا تزریق می‌شود

 معاون بهداشتی مرکز بهداشت شماره 2 اصفهان با اشاره به تزریق واکسن کوو برکت در مرکز تجمیعی الزهرا، اظهار داشت: روزانه هزار دوز در این مرکز در دو گروه آقایان و خانم‌ها به صورت تفکیک شده تزریق می‌شود.

مهیار حاجی‌مالیان افزود:  واکسن‌هایی که در مرکز تجمیعی الزهرا تزریق می‌شود از سبد ملی واکسن است و همچنین در این مرکز خدمات واکسن در منزل و خودرو هم پوشش داده می‌شود.

به گزارش تسنیم فرایند واکسیناسیون در اصفهان به ایستگاه 58 سال رسیده است و امید است واکسیناسیون بیشتر شود و کرونا فروکش کند.

انتهای پیام/166/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن کوو برکت واکسن دریافت واکسن ایرانی واکسن کرونا تزریق واکسن مرکز تجمیعی دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: هلال احمر واکسیناسیون زائران حجاج شهرستان‌های خدابنده و ابهر را فردا /جمعه /آغاز می کند.

جواد خرم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

وی تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: فردا واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر انجام خواهد شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنند.

خرم افزود: یک‌هزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یک‌هزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 747986

دیگر خبرها

  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • آنچه بهتر است درباره سرخک و واکسیناسیون آن بدانید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست