Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@15:34:56 GMT

پایان کار رسمی ستاره ایتالیایی با الهلال

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۶۳۶

پایان کار رسمی ستاره ایتالیایی با الهلال

باشگاه الهلال با هافبک ایتالیایی خود برای فسخ قرارداد به توافق رسید.

به گزارش مشرق، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد باشگاه الهلال برای فسخ قرارداد نیکولاس جووینکو با این ستاره ایتالیایی به توافق رسید و این بازیکن بعد از دو سال از این تیم جدا می شود.

طبق آخرین اخبار رسیده هافبک سابق یوونتوس با تیم پائوک یونان به توافق نهایی رسیده و بعد از جدایی از الهلال راهی یونان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهلال رقیب استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. تیم سعودی بعد از فسخ قرارداد با جووینکو قصد دارد جایگزین مناسبی جذب کند و در همین زمینه به دنبال جذب پریرا هافبک برزیلی وست برومویچ انگلیس است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو استقلال لیگ قهرمانان آسیا الهلال سباستین جووینکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین اسلامی هافبک هجومی تیم ذوب‌آهن در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل تراکتور دو گل به ثمر رساند و ستاره این تیم در پیروزی پرگل گاندوها مقابل تراکتور بود.

بازی فردا تراکتور و ذوب‌آهن فرصتی برای درخشش هافبک ذوب‌آهن خواهد بود و این بازیکن می‌تواند روند موفق خود مقابل سرخپوشان تبریز را ادامه دهد و در صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی نقش آفرینی کند.

هافبک جوان ذوب‌آهن در مقابل تراکتور بهترین عملکرد فصل خود را داشت و دو گلی که در طول فصل به ثمر رسانده مقابل این تیم بوده است و با نقش محوری که در این تیم داشت خط دفاع تی‌تی‌ها را به چالش کشید، حفظ عملکرد و تاکتیک‌های تیمی ذوب‌آهن و نقش آفرینی اسلامی در بازی حذفی می‌تواند در این مسابقه تاثیرگذار باشد و خط هافبک و دفاع این تیم را به چالش بکشد.

این مسابقه به همراه دیدار پرسپولیس و آلومینیوم سخت‌‌ترین بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی خواهد بود و تیم صعود کننده از این مسابقه با انگیزه زیادی در ادامه مسیر شانس قهرمانی خواهد داشت و با توجه به سابقه خوب دو تیم در جام حذفی شانس بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • رسمی: پایان تلخ فصل برای مرد سال آسیا
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است