Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا عزیزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: محدودیت تردد بین شهرستانی برای خودروهای بومی همچنان پابرجاست و در صورت بی توجهی به هشدارها، دوربین ها اقدام به ثبت پلاک خودرو کرده و جریمه وسیله نقلیه نه به صورت دستی بلکه به صورت سیستمی توسط ربات صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: طی یک هفته گذشته رانندگان زیادی که به علت تردد بین شهرستانی اعمال قانون شده بودند به پلیس راه مراجعه کردند در حالیکه ثبت تخلف و اعمال قانون به طور مستقیم از مرکز صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راه استان همدان افزود: ممنوعیت تردد بین استانی همچنان پابرجاست و عوامل پلیس راه و دوربین های موجود در جاده ها نسبت به ثبت تخلف خودروهای غیربومی که وارد استان می شوند اقدام می کنند.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: میزان ورود و اعمال قانون خودروهای غیربومی در تعطیلات عید سعید فطر نسبت به تعطیلات عید قربان کاهش داشته است و از یک هزار و ۶۰۰ خودرو در روز به ۳۵۰ خودرو رسیده است.

وی با بیان اینکه هم اینک تردد روان در جاده های این استان در جریان است گفت: بیشترین خودروهای غیر بومی که در چند روز گذشته اعمال قانون شدند به ترتیب مربوط به استان تهران و کرمانشاه بوده و استان خوزستان در رتبه سوم قرار دارد.

رییس پلیس راه استان همدان توصیه کرد: با توجه به خلوت بودن جاده ها و فراهم بودن زمینه تردد با سرعت بالا از رانندگان انتظار می رود با سرعت تعیین شده تردد کرده تا از بروز سوانح جاده ای جلوگیری کنند.

سرهنگ عزیزی افزود: هم اینک بیشتر سوانح جاده ای در مسیرهای فرعی و روستایی به علت تردد با سرعت بالا رخ می دهد چرا که به علت نبود دوربین ثبت تخلف سرعت، حضور نداشتن ماموران و خلوت بودن جاده ها، رانندگان قانون شکن زمینه را برای تردد با سرعت غیرمجاز فراهم می بینند.

وی ادامه داد: بنابراین میزان تصادف به ویژه واژگونی در جاده های فرعی و روستایی استان همدان افزایش یافته و اغلب رانندگان و سرنشینان خودرو به علت نبستن کمربند ایمنی دچار جراحت های شدید می شوند.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

طبق گزارش پزشکی قانونی آمار متوفیان سوانح فوتی در جاده‌های برون شهری و درون شهری این استان طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷.۵ درصد افزایش داشته است و ۹۴ نفر در این مدت زمان جان باختند.

برچسب‌ها جریمه خودرو همدان تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جریمه خودرو همدان تصادفات جاده ای جریمه خودرو همدان تصادفات جاده ای پلیس راهنمایی و رانندگی همدان محدودیت های کرونا اعمال قانون استان همدان جاده ها پلیس راه تردد بین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • لغزندگی تمام معابر و جاده‌های استان البرز‌
  • کلاف سردرگم واردات خودروهای کارکرده/ چرا کسی اجرای قانون را گردن نمی‌گیرد؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)