Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@10:46:16 GMT

سرلشکر موسوی با خانواده شهید قیصری شاد دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۰۹۲۸

سرلشکر موسوی با خانواده شهید قیصری شاد دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت عید غدیرخم با حضور در منزل شهید منصور قیصری شاد با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

وی در دیدار با خانواده شهید منصور قیصری شاد ضمن تبریک عید سعید غدیرخم، گفت: باور و اعتقاد راسخ داریم که شهادت، بالاترین مدال افتخار و حیاتی جاودانه است و امروز عزت و آبرویی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد، به برکت خون شهدا و خانواده‌های آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش افزود: اگر زندگی‌ها براساس صداقت، عشق و علاقه شکل گیرد، محدودیت‌ها و محرومیت‌های زندگی هیچ گاه مانع رشد و پیشرفت نمی‌شود.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه کسانی که لباس مقدس سربازی را می‌پوشند از همان روز اول با شهادت عجین هستند، تصریح کرد: ما در پناه ایثارگری‌های این شهدای والامقام و رشادت‌های مثال‌زدنی آنها امروز در دنیا سرافراز و سربلند هستیم.

گفتنی است، فرمانده کل ارتش به پاس جانفشانی این شهید بزرگوار و مجاهدت‌های همسر ایشان در تربیت و پروش فرزندان، نشان فداکاری را به این بانوی بزرگ اهدا کرد و همچنین از تمبر یاد بود سرهنگ شهید منصور قیصری شاد رونمایی شد.

در این دیدار، امیر سرتیپ ابراهیم گلفام جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل، امیر سرتیپ دوم محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش و سردار سلیمانی معاون فرهنگی و پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند.

شهید منصور قیصری‌شاد از کارکنان نیروی هوایی ارتش و متخصص توپ و پدافند ضد هوایی بود. این شهید والامقام در سال ۶۶ در بمباران دزفول به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی دارای یک فرزند پسر و یک فرزند دختر است.

کد خبر 5268335 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی صحن مجلس سیدابراهیم رئیسی محمد باقر قالیباف طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی خوزستان حسن روحانی برجام دولت سیزدهم هیئت دولت شورای نگهبان مجلس آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید معلم، رجبعلی قربانی
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد