Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۲ تیم‌ حاضر در گروه‌های A و B بازی‌های المپیک توکیو تاکنون سه دیدار مقابل هم انجام داده‌اند که در پایان روز سوم لهستان در گروه A از باخت غیرمنتظره ایران مقابل کانادا استفاده کرد و با شکست ونزوئلا صدرنشین شد. روسیه هم با شکست برزیل صدرنشینی گروه B مسابقات را به دست آورد.

سرگروهی در مسابقات مقدماتی بسیار حائز اهمیت است چرا که تیم سرگروه در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم چهارم گروه مقابل می رود اما دوم یا سوم شدن تفاوتی ندارد چرا که بازیهای  این تیمها با تیمهای دوم و سوم گروه مقابل از طریق قرعه کشی مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران فردا جمعه ساعت ۱۵ و ۱۰ دقیق یک بازی بسیار حساس با ایتالیا دارد و باید این حریف را شکست دهد تا صعودش تا حدود زیادی مسجل شود، هر چند بازی آخر با ژاپن هم تعیین کننده است. ایتالیا در بازیهای قبلی خود به لهستان باخته اما کانادا را 3-2 و ژاپن را 3-1 برده است. ایران هم یک پیروزی با ارزش 3-2 برابر لهستان داشت، ونزوئلا را هم 3-0 برد اما مقابل کانادا با شکست 3-0 غافلگیر شد.

 

نتایج بازیها و جدول گروه A تا پایان روز سوم:

نتایج روز اول

ایتالیا ۳ - ۲ کانادا

ژاپن ۳ - صفر ونزوئلا

ایران ۳ - ۲ لهستان 

نتایج روز دوم 

ایران ۳ - صفر ونزوئلا

لهستان ۳ - صفر ایتالیا 

ژاپن ۳ - ۱ کانادا 

نتایج روز سوم

ایران صفر - ۳ کانادا

لهستان ۳ - ۱ ونزوئلا

ژاپن ۱ - ۳ ایتالیا

گروه B

در این گروه روسیه با سه پیروزی متوالی مقابل آرژانتین (3-1)، آمریکا (3-1) و برزیل (3-0) توانسته 9 امتیاز بدست آورد و صعود خود را قطعی کند اما برای صدرنشینی سه بازی دیگر پیش رو دارد. اما سایر تیمهای این گروه به جز تونس شانس صعود دارند. آمریکا، برزیل، فرانسه و آرژانتین به ترتیب دوم تا پنجم هستند اما سایر بازیهای این گروه بسیار سخت و حساس است و احتمال هر کدام از این 4 تیم وجود دارد چرا که آرژانتین با شکست فرانسه امیدوار شده که مقابل آمریکا هم نتیجه بگیرد.

 

نتایج بازیها و جدول گروه B تا پایان روز سوم
 

نتایج روز اول

برزیل ۳ - صفر تونس

روسیه ۳ - ۱ آرژانتین

آمریکا ۳ - صفر فرانسه 

نتایج روز دوم 

آمریکا ۱ - ۳ روسیه 

فرانسه ۳ - صفر تونس 

برزیل ۳ - ۲ آرژانتین

نتایج روز سوم 

آمریکا ۳ - ۱ فرانسه 

آرژانتین ۳ - ۲ فرانسه 

برزیل صفر - ۳ روسیه 

/ ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: پایان روز سوم نتایج روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین

رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا اعزام نیروهای این کشور به اوکراین را در صورت شکست کی‌یف در جنگ رد نکرد.

به گزارش ایسنا، «حکیم جفریز» رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری سی.بی.اس گفت: «ما نمی‌توانیم اجازه دهیم اوکراین سقوط کند، زیرا اگر سقوط کند، این احتمال وجود دارد که آمریکا مجبور شود وارد درگیری شود و این ورود، نه صرفا با پول بلکه با حضور سربازان ما انجام می‌گیرد.»

این مقام آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که یک جناح طرفدار روسیه در حزب جمهوری خواه در حال افزایش است و او آن را به تاخیر در تصویب بودجه مازاد برای نیازهای نظامی کی‌یف متهم کرد.

به گفته جفریز، این جناح نمی‌خواهد از اوکراین حمایت کند و معتقد نیست که روسیه دشمن ایالات متحده است. این جناح توسط «مارجوری تیلور گرین»، عضو مجلس نمایندگان رهبری می‌شود.

واشنگتن بارها گفته که آمریکا مایل به اعزام و استقرار نیروهایش در اوکراین نیست.

در این میان، امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه ۲۶ فوریه سال جاری میلادی اعلام کرد بود که مساله احتمال استقرار نیروهای غربی در اوکراین در نشستی در پاریس که با حضور نمایندگانی از ۲۰ کشور غربی برگزار شد، مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته ماکرون، شرکت کنندگان درباره این مساله به اجماع نظر نرسیدند اما چنین سناریویی را نمی‌شود برای آینده کلا منتفی دانست.

پس از این نشست، نمایندگان بیشتر کشورهای شرکت کننده گفتند برنامه‌ای برای اعزام نیرو به کی‌یف ندارند.

همچنین «سرگئی ناریشکین»، مدیر سرویس اطلاعات خارجی روسیه ۱۹ مارس گفته بود که فرانسه آماده اعزام یک گروه نظامی به اوکراین است که ۲۰۰۰ نیرو دارد.

براساس گزارش‌ها، فرانسه اولین گروه از نیروهای خود را به طور رسمی به اوکراین اعزام کرد. آنها در حمایت از تیپ مکانیزه ۵۴ مستقل اوکراین در «اسلاویانسک» مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لیونل مسی والیبال دشمن رویای بزرگ ایران!
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • روسیه این سلاح حساس آمریکایی را به ایران فرستاده
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • ستاره والیبال برزیل به لیگ روسیه می‌رود
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • نجاتی: همیشه باید سود تیم ملی در نظر گرفته شود
  • نبرد حساس صدرنشینی در آزادی؛ ذوب آهن، کابوس آبی‌پوشان در خارج از خانه؟
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!