Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با عید سعید غدیر خم ۱۰۶ کیلومتر از پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان- قزوین با شرکت ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری افتتاح شد.

در هشتاد و ششمین برنامه ها، طرح ها و پروژه های ملی و در روزهای پایانی فعالیت دولت دوازدهم پنج پروژه ریلی توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که ۲ خطه شدن راه آهن زنجان به قزوین و بافق به زرین شهر در اصفهان از جمله این پروژه های ملی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در این مراسم گفت: توسعه ریلی در سالهای گذشته شتاب و این مهم در دولت دوازدهم در دستور کار قرار گرفته و از سرعت خوبی برخوردار است.
سعید رسولی، ارتقای ایمنی، افزایش حمل مسافر و بار و کاهش زمان سفر  را از دستاوردهای مهم پروژه های افتتاح شده امروز برشمرد.
وی تاکید کرد: هموطنان در استانهای زنجان و اصفهان از این سه مزیت بهره‌مند می‌شوند.
مدیرکل راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: پروژه ۲ خطه کردن راه آهن زنجان به قزوین در سفر مقام معظم رهبری به زنجان در سال ۱۳۸۳ به تصویب رسید.
رسولی ادامه داد: امروز ۱۰۶ کیلومتر از این پروژه با ۱۵ هزارو ۹۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
وی خاطرنشان کرد: ۲ فاز دیگر نیز با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت قرار دارد که سال گذشته پیشرفت ۴۰ درصدی داشت.
مدیرکل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به پروژه بافق زرین شهر در اصفهان اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۹۰ کیلومتر از ریل این مسیر افتتاح شد که امروز نیز ۱۸۲ کیلومتر دیگر به زیر ترافیک ریلی رفت./ایرنا


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: راه آهن زنجان افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  •  بزودی؛ افتتاح قطعه سوم کمربندی نسیم شمال
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط 2 مترو تهران
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • سرانجام پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی