Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید نمکی وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح پایگاه تجمیعی واکسیناسیون معلمان با اشاره به اینکه گروه‌های جدید واکسیناسیون از امروز به تدریج برای گروه‌های مختلف آغاز می‌شود، بیان کرد: امروز واکسیناسیون معلمان و استادان آغاز می‌شود تا در مهر از ظرفیت مدارس و دانشگاه‌ها استفاده شود، همچنین رانندگان حمل و نقل عمومی اعم از مسیر‌های هوایی، دریایی و زمینی واکسینه خواهند شد همچنین بیماران دیابتی و زندانیان در دستور کار قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: واکسیناسیون خبرنگاران هفته آینده به اتمام می‌رسد همچنین اهالی سینما که در حال کار هستند اسامی شان دریافت شده و کار واکسیناسیون آن‌ها هفته آینده شروع می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه واکسیناسیون گروه‌های خاص تاثیری بر عملکرد واکسیناسیون گروه‌های سنی ندارد، بیان کرد: مراکز تزریق واکسن گروه‌های خاص هم جدا از سایر مراکز خواهد بود.

نمکی با اشاره به اینکه مشکلی بابت تامین واکسن نداریم، تصریح کرد: همینطور که از مرز تزریق ۴٣٠ هزار واکسن عبور کردیم روز‌های آینده هم این روند تداوم دارد و از واکسن‌های برکت، پاستور و واکسن‌های وارداتی بهره می‌گیریم.

وزیر بهداشت درباره نگرانی خانواده‌ها به دنبال بازگشایی مدارس و واکسینه نشدن دانش آموزان گفت که در هیچ جای دنیا واکسیناسیون دانش‌آموزان را نداریم و به عنوان گروه‌های هدف در نظر گرفته نشده اند، اما تنها واکسنی که برای گروه سنی ۵ تا ١٨ سال جواب داده ، پاستور است که اگر پاسخ مناسب از آن بگیریم می‌توان از این واکسن استقاده کنیم.

نمکی تصریح کرد: خانواده‌ها باید توجه داشته باشند که به هیچ وجه واکسیناسیون به معنای رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا بازگشایی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روزهای پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و داوطلبان می‌توانند تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه های پنجگانه آزمایشی در لینک های زیر قابل مشاهده است:

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم ریاضی و فنی و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم انسانی و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم انسانی (ویژه علوم و معارف اسلامی) و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم تجربی و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه علوم تجربی (ویژه آزمون بهیاری)

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه هنر و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه زبان انگلیسی و آزمون اختصاصی دانشگاه فرهنگیان

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه زبان های خارجی (زبان ایتالیایی)

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه زبان های خارجی (زبان آلمانی)

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه زبان های خارجی (زبان روسی)

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه زبان های خارجی (زبان فرانسه)

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

کد خبر 6093805

دیگر خبرها

  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان