Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@22:43:28 GMT

پیشنهاد حزب موتلفه به رئیسی

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۱۸۴۷

پیشنهاد حزب موتلفه به رئیسی

آفتاب‌‌نیوز :

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگویی، درباره سیاست خارجی دولت سیزدهم و استفاده از ظرفیت روابط با کشورها برای بهبود اقتصاد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمی‌توانیم به خارجی‌ها تکیه کنیم. تا امروز که به خارج تکیه کردیم، چه دستاوردی داشتیم و برجام و سیاست‌های کنونی دولت آمریکا چه خاصیتی برای ایران دارد؟ نه سرمایه‌ای آمد و نه پول ما را می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: توقع نداشته باشیم تکیه به خارج، مشکلات ما را حل کند. می‌توانیم به ظرفیت‌هایی، چون قراردادهای اقتصادی با چین، روسیه و توافقات با دیگر قدرت‌های اقتصادی امیدوار باشیم. آن‌ها در دوران تحریم به ما کمک کردند. به هیچ وجه نمی‌توان به غرب و آمریکا تکیه کرد. از طرفی ظرفیت‌های داخلی فراوانی داریم که اگر این بستر فراهم شود، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

ترقی، درباره مشورت درون جریانی با رئیس‌جمهور منتخب برای تشکیل کابینه سیزدهم، گفت: در این باره مشورتی صورت نگرفته است و این کار از طریق سایت و سامانه اعلام شده انجام می‌شود.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی برای هیچ حزبی استثنا قائل نیست و حزب موتلفه اسلامی هم کسی را برای ورود به کابینه سیزدهم پیشنهاد نکرده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ابراهیم رئیسی حزب موتلفه حمیدرضا ترقی حزب موتلفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی

امیرعبداللهیان در اجلاس سازمان همکاری اسلامی: افکار عمومی جهان و بویژه جهان اسلام قویاً از ما انتظار دارند تا در نتیجه این اجلاس سران، توصیه و اقدامات مهمی داشته باشیم شامل:

۱- تاکید بر برقراری آتش‌بس فوری، کامل، بی‌قید و شرط و دائم در تمام مناطق غزه از جمله  در رفح و حتی کرانه باختری؛

۲- رفع کامل محاصره انسانی غزه؛

۳- تبادل اسرا؛

۴- موظف ساختن رژیم اسراییل به خروج فوری، کامل و غیرمشروط تمامی نیرو‌های نظامی و تجهیزات آن‌ها از غزه و تضمین بین المللی بازگشت امن مردم به مناطق و اماکن خود؛

۵- اعمال تحریم فوری تسلیحاتی و تجاری علیه رژیم اسراییل؛

۶- حمایت از قرار موقت الزام آور دیوان بین الملل دادگستری و فراهم ساختن زمینه محاکمه و مجازات تمامی آمران، عاملان جنایات اسرائیل. برای تضمین صلح و امنیت در منطقه و جهان اسلام، باید رژیم سرکش و اشغالگر فلسطین را متوقف، محاکمه و مجازات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • ۶ پیشنهاد ایران به سران کشورهای اسلامی در خصوص رژیم اشغالگر
  • تمرکز بر توسعه سبد سوختی کشور با تکیه بر افزایش مصرف CNG و LPG ضروری است
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • پیشنهاد امیرعبداللهیان به ایرانیان خارج از کشور
  • کارهای عمرانی در بشاریات در دولت سیزدهم رشد سه برابری داشته است
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد