Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز با بیان این خبر گفت: در ساعت ۱۱:۳۸ امروز مشاهده شدن دود و زبانه کشیدن شعله‌های آتش از واحد شرقی در طبقه سوم یک هتل آپارتمان سه طبقه واقع در خیابان حدادی به سامانه 125 آتش نشانی شیراز اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز آتش نشان از ایستگاه یک را به همراه خودروهای اطفاء حریق به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدهادی قانع با اشاره به حضور آتش نشانان در محل حادثه گفت: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد کانون آتش سوزی آشپزخانه این واحد بوده و آتش گرفتن هود آشپزخانه منجر به آتش سوزی و سرایت آن به لوازم قابل اشتعال شده است.

وی با بیان اینکه شعله‌های آتش در این واحد به سرعت در حال گسترش بود، گفت: این امر باعث بروز دود سنگین در طبقات شد.

قانع اضافه کرد: آتش نشانان با تقسیم شدن به دو گروه نسبت به اطفاء حریق ، نجات مسافران و خارج کردنشان به بیرون از هتل اقدام کردند.

وی با بیان اینکه همزمان با عملیات اطفای حریق، آتش نشانان عملیات تهویه دود از محیط را نیز آغاز کردند، گفت: نجاتگران آتش نشانی ۱۵ تن از مسافران این هتل آپارتمان را که در طبقات گرفتار شده بودند به محل امن منتقل کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شیراز افزود: پس از اطفاء کامل حریق و لکه‌گیری، آتش نشانان به عملیات خود خاتمه دادند.

قانع با بیان اینکه علت قطعی بروز این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی بررسی و اعلام خواهد شد، گفت: خوشبختانه این آتش سوزی مصدوم نداشت و تنها خسارات مالی بر جای گذاشت.

جان باختن 2 نفر بر اثر 2 تصادف رانندگی

بی احتیاطی و تصادف دو خودروی سواری در بامداد امروز یک نفر را مصدوم و دو شهروند را به کام مرگ فرستاد.

در پی برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ستون برق در بلوار رحمت و اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز ساعت ۰۰:۴۰ دقیقه بامداد امروز آتش نشانان ایستگاه ۶ به محل حادثه اعزام شدند.

 با رسیدن آتش نشانان به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ بشدت با ستون برق وسط بلوار برخورد کرده و  راننده آن به طرز دلخراشی در میان اتاقک در هم پیچیده خودرو جان باخته بودند.

 شدت برخورد خودرو با ستون برق به حدی بود که خودرو پس از برخورد با ستون برق واژگون و متلاشی شده بود.

 آتش نشانان به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام داده و با به کارگیری تجهیزات هیدرولیکی بخش هایی از اتاقک خودرو را برش و  سرنشین مرد ۳۵ ساله را خارج کردند و پس از انتقال خودرو توسط جرثقیل و پاک سازی محل حادثه، با تحویل محل به عوامل راهور و نیروی انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.

همچنین در ساعت ۵:۱۵ بامداد نیز واژگونی خودرو ۲۰۶ در جاده نیروگاه شیراز آتش نشانان ایستگاه ۱۳ را به محل حادثه کشاند.

با حضور تیم امدادی به محل مشاهده شد به دلیل واژگونی کامل خودرو، دو سرنشین زن و مرد حدودا ۳۵ ساله درون خودرو گرفتار و قادر به حرکت نبودند. آتش نشانان سریعا بدنه خودرو را برش و مصدومین را رها سازی کردند.

متاسفانه با معاینه عوامل اورژانس فوت سرنشین مرد تایید و سرنشین دیگر به مراکز درمانی منتقل شد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حریق هتل تصادف مرگ دو نفر آتش نشانی شیراز محل حادثه ستون برق آتش نشانان مشاهده شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح

رئیس جمعیت هلال احمر کاشان از کشته و زخمی شدن پنج نفر در حادثه برخورد خودرو ال ۹۰ با گاردیل خبر داد. - اخبار استانها -

منصور میرابوطالبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به وقوع حادثه در کیلومتر 30 آزادراه کاشان - قم اظهار داشت: این حادثه که برخورد یک دستگاه خودرو ال 90 با گاردیل بود، عوامل هلال احمر شهرستان کاشان بلافاصله پس از دریافت خبر به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه عوامل اورژانس نیز به محل حادثه اعزام و اقدامات درمانی را برای مصدومان این حادثه انجام دادند، افزود: این حادثه که امروز اتفاق افتاد متاسفانه یک فوتی و چهار مصدوم به دنبال داشت که سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس انتقال داده شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کاشان با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در حال بررسی است، افزود: یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان کاشان به محل حادثه اعزام شدند و اقدامات لازم و آزادسازی مصدومان را انجام دادند.

وی با بیان اینکه از شهروندان و مسافران درخواست داریم تا قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند، گفت: پایگاه شهید کریمیان طاهری هلال احمر شهرستان کاشان برای امدادرسانی و آزادسازی مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

وزارت راه:تلفات تصادفات رانندگی با واردات خودرو کاهش می‌یابد

میرابوطالبی با بیان اینکه رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی سرنشینان و راننده است، تصریح کرد: استراحت پس از دو ساعت رانندگی مداوم علاوه بر رفع خستگی در هوشیاری رانندگان نقش بسزایی دارد.

انتهای پیام/801

دیگر خبرها

  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد