Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:11:43 GMT

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هشتم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۱۹۶۵

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هشتم

خبرگزاری میزان – در هشتمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، نمایندگان کشورمان در رشته‌های تیراندازی، والیبال، دوومیدانی (دوی ۱۰۰ متر و پرتاب دیسک) و قایقرانی با حریفان رقابت خواهند کرد.

برنامه رقابت ورزشکاران ایران در روز هفتم به شرح زیر است:

*تیراندازی: هانیه رستمیان – ساعت ۴:۳۰ صبح – بخش سرعت ماده تپانچه ۲۵ متر/ رستمیان در بخش دقت با ۲۸۹ امتیاز در رده شانزدهم ایستاد و برای صعود به فینال، باید در مجموع دو بخش دقت و سرعت در جمع هشت تیرانداز برتر قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*قایقرانی: نازنین ملایی – ساعت ۴:۳۵ – فینال B روئینگ تک نفره بانوان و تلاش برای کسب یکی از رده‌های هفتم تا دوازدهم

*دوی ۱۰۰ متر بانوان: فرزانه فصیحی – ساعت ۴:۳۷ – حضور در مرحله مقدماتی و رقابت در گروه دو با حریفانی از عربستان، نپال، کویت، گوام، چین تایپه، موناکو، مالزی و لائوس/ نفرات اول تا سوم هر گروه (سه گروه در مرحله مقدماتی) به همراه سریع‌ترین دونده در مجموع رکورد همه گروه‌ها راهی دور اول خواهند شد. فصیحی در صورت صعود به دور اول، از ساعت ۷:۴۵ رقابتش را انجام خواهد داد و تلاش می‌کند تا راهی نیمه نهایی شود.

*پرتاب دیسک: احسان حدادی – ساعت ۵:۱۵ – حضور در گروه A / رقابت‌های پرتاب دیسک در دو گروه ۱۶ نفری انجام می‌شود و ۱۲ نفر از کسانی که بالاتر از ۶۶ متر پرتاب کنند و یا بهترین رکورد را داشته باشند (در مجموع هر دو گروه)، گام به مرحه فینال می‌گذارند.

*والیبال: دیدار ایران با ایتالیا – ساعت ۱۵:۱۰ – دیدار چهارم در مرحله گروهی

کاروان ورزشی ایران تاکنون موفق به کسب یک مدال طلا توسط جواد فروغی در رشته تیراندازی شده است. بیشتر بخوانید: جدول مدالی در پایان روز ششم/ سقوط ایران به رده بیست‌وهشتم؛ صدرنشینی ژاپن و نزول آمریکا

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو کمیته المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه"، سومین دیدار مرحله نیمه نهایی از بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. 

طبیعت تهران در این بازی با نتیجه 74 بر 68 تیم حریف را شکست داد و سری 2 بر1 به سود این تیم شد.

آرمان زنگنه با 14 امتیاز، 5 ریباند، 2 بلاک و کارایی 21 بهترین بازیکن این دیدار بود.

تیم شهرداری گرگان با کسب پیروزی سری سه بر صفر مقابل مهرام تهران به فینال این دوره از رقابت‌ها صعود کرد و حالا طبیعت تنها یک گام تا رسیدن به فینال فاصله دارد.

باید دید کار دو تیم طبیعت تهران با سرمربیگری مهران شاهین طبع و تیم ذوب آهن با سرمربیگری مهران حاتمی در دیدار چهارم به پایان می رسد یا کار به بازی پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • رقابت شهرهای استان کرمان برای عنوان پایتخت کتاب ایران
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد