Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی پوش شمشیربازی ایران گفت: مدال نگرفتن ضربه روحی بزرگی به تیم زد و نمی دانم چه زمانی المپیک را فراموش می کنیم و منسجم برمی‌گردیم.

به گزارش طرفداری، علی پاکدامن در مورد عملکرد خود در بازی های المپیک به ایسنا گفت:

فارغ از نتیجه، از عملکردم راضی هستم فقط در رقابت با ژیلاگی سابریست مجارستان آن چیزی که می خواستم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش تیمی بازی های خوبی انجام دادم و فقط نتوانستم مدال بگیرم و عملکرد فنی ام خوب بود و این نشان می دهد راه را درست رفته ام.

پاکدامن در مورد ضربه روحی که به تیم سابر پس از ناکامی در کسب مدال المپیک وارد شد و اینکه چه زمانی دوباره این تیم منسجم برای رقابت های بعدی آماده می شود، تاکید کرد:

واقعا مدال نگرفتن ضربه روحی بزرگی زد و هر چقدر می گذرد، بیشتر اذیت و ناراحت می شویم. نمی دانم چه زمانی فراموش می کنیم و منسجم بر می گردیم اما باید حرفه ای باشیم و حرفه ای گری کنیم و زودتر برگردیم. فکر می کنم حداقل یک ماه زمان ببرد که اعضای تیم ریکاوری ذهنی شوند و برگردند.

او در پایان گفت:

از رییس کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، سجادی سرپرست کاروان، باقرزاده رییس فدراسیون تشکر می کنم همه شرایط و امکانات را فراهم کردند تا ما نتیجه خوبی در المپیک بگیریم اما متاسفانه نشد و شرمنده شدیم.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با حسین تراب پور: اخلاق حرف اول را می زند؛ نام تختی هنوز بر سر زبان ها است استقلال ستاره دوم را چگونه از آسمان آسیا چید؟ فابریتزیو رومانو تایید کرد؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به بایرلورکوزن سوپرگل آندریاس پریرا در دیدار دوستانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد / فیلم شوخی پاتریس اورا با خطای جورجو کیه لینی به روی بوکایو ساکا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ضربه روحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان

به گزارش “ورزش سه”، فوتبال گیلان همواره دچار مشکلات بزرگی بوده که شرایط را علیه تیم‌های آن که هر کدام به نوبه خود از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بوده‌اند شکل داده است. ملوان، داماش، سپیدرود، چوکا و … هر کدام به عنوان هویت یک بخش از جامعه در این استان، با اتفاقاتی در طول تاریخ مواجه بوده‌اند که علیرغم اقبال ویژه هواداری با شرایط سخت در لیگ کار را دنبال کرده‌اند.

در این فصل برخلاف ملوان بندرانزلی که توانسته  شرایط مطلوبی را دنبال کند، دیگر تیم‌های این استان با چالش بزرگی مواجه بوده‌اند. هرچند درباره ملوان نیز در طول تاریخ این موضوع قابل پیش‌بینی خواهد بود که در آینده احتمالا به مشکلات سریالی که با آن درگیر بوده، مواجه شود.

اکنون اما بحث در خصوص داماش گیلان است؛ تیمی که در ابتدای فصل با مشکلات بزرگی مواجه شد که اکنون در هفته‌های پایانی سرنوشتش را با خطر بزرگ سقوط همراه کرده است. نکته امیدوارکننده اما همان تعصب همیشگی هواداران خاص این تیم است. هوادارانی که در تمامی سطوح و لیگ‌ها ، از سطح پایین تا برتر، همواره وظیفه هواداری خود را روی سکوها به بهترین شکل به نتیجه رسانده‌اند.

روز گذشته نیز داماش در شرایطی به یک پیروزی دراماتیک و طلایی رسید که قطعا ردپای هواداران در آن پررنگ است. هوادارانی که حتی این روزها که داماش در قعر جدول گزینه اصلی سقوط محسوب می‌شود، وفادارانه تمام سکوهای قابل بهره‌برداری را به خود اختصاص داده و ۹۰ دقیقه بدون سکوت، حامی تیم خود بودند.

داماشی‌ها که به تازگی به لیگ دسته اول صعود کرده‌اند و با توجه به خاطرات شیرین حضور در لیگ برتر، رویاپردازی‌شان بازگشت به سطح اول فوتبال ایران است، نمی‌خواهند بار دیگر مهر سقوط روی نام تیم‌شان بخورد. علیرغم تمامی مشکلات عمده که مهم‌ترین آنها بی‌توجهی مدیران استانی و تامین منابع مناسب است، هواداران و بازیکنان این تیم اما با وفاداری و تعصب خاص خود با تلاش زیاد در صدد دستیابی به امتیازات بقا هستند. روز گذشته آنها بعد از مدت‌ها مقابل تیم پرتلاش شهر راز شیراز در ثانیه پایانی به حق خود و سه امتیاز رسیدند اما مسلما کار پیچیده و دشواری برای رسیدن به هدف نهایی بقا پیش رو دارند. جایی که باید یک شهر پشت آنها باشد و باید دید در این هفته‌های سرنوشت ساز این اتفاق رقم خواهد خورد یا خیر.

????عکس: علی رفعتی

دیگر خبرها

  • یک شهر به دنبال بقای داماش گیلان
  • به موضوعات مهم جامعه کارگری، توجه شود
  • مگر دیوانه ام که به روانشناس مراجعه کنم؟!/ تفاوت روانشناس با روانپزشک چیست؟
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد