Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@09:57:19 GMT

ثبات بازار رمزارزها پس از چندین روز صعود

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۲۱۵۹

ثبات بازار رمزارزها پس از چندین روز صعود

به گزارش اقتصادآنلاین، بازار رمزارزها پس از تجربه رشد برای چندین روز متوالی، به نظر می‌رسد که امروز تا حدودی به ثبات رسیده است.

ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۱.۵۴تریلیون دلار است که نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است. با این حال، حجم کل معاملات ۱۱درصد کاهش یافته و به ۸۶.۶۵ میلیارد دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت‌کوین و اتریوم تغییر آنچنانی نداشتند و به ترتیب به قیمت ۴۰هزار و ۹۶دلار، و ۲هزار و ۲۹۷ دلار معامله شدند. از طرفی برخی از رمزارزهای مشهور مانند دوج‌کوین، ریپل و کاردانو شاهد افت بودند.

پربیننده ترین آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۵/۵) وضعیت وحشتناک کرونا در تهران! افزایش سقف تسهیلات قرض‌ الحسنه تحویل زمین سوخته توسط تیم اقتصادی دولت؟ قیمت دلار ۶ مرداد ماه۱۴۰۰

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟

به گزارش خبرنگار مهر ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد. این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.

بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲ هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

کد خبر 6092997 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید