Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ به مناسبت گرامیداشت عید غدیر مراسم محوری دهه امامت و ولایت و با حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند و استاندار خراسان جنوبی برگزار شد. - اخبار استانها -

 به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ به مناسبت گرامیداشت عید غدیر مراسم محوری دهه امامت و ولایت و با حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، استاندار و معاونان استاندار، جمعی از مدیران کل ستادی و استانی، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و نیز آحاد مردم در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

غدیر بهانه عاشقی و دلدادگی در بین امت اسلام/ جشن «امامت و ولایت» در لرستان برگزار شد+تصاویر‌جایگاه غدیر از دیدگاه علمای اهل‌سنت/ دیدگاه موافق بزرگان اهل‌سنت در مورد غدیر+ فیلمبرگزاری جشن "عید غدیرخم" در ایلام به روایت تصویر

گزارش تصویری این مراسم را در ادامه ببینده باشید:

انتهای پیام/250/س

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امامت و ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، پویش هوای دختری با موضوع روایت تجلیل از دختران فارس در محورهای روایت تصویری تجلیل خانواده‌ها از دختران، خاطره، دل‌نوشته، شعر، نقاشی، پادکست، عکاسی، فیلم کوتاه و موشن‌گرافی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

اجرای لیگ بازی هواخواه «شرکت و رقابت دختران در لیگ بازی‌های فرهنگی تربیتی» نیز بخش دیگری از این پویش است که به همت اداره کل تبلیغات اسلامی فارس با همکاری دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس تدارک دیده شده و در پایان آن به آثار برتر به قید قرعه هدایایی (نفر اول ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر دوم ۳/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر سوم ۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان، نفر چهارم تا بیست و هشتم به مبلغ ۱/۰۰۰/۰۰۰ تومان) اهدا می‌شود.

گفتنی است علاقه‌مندان به شرکت در این پویش می‌توانند آثار خود را تا پایان دهه کرامت در کانال‌های پویش «هوای_دختری» به لینک‌های زیر ارسال کنند:

????Eitaa.com/girlishari_fars

????Rubika.ir/girlishari_fars

کد خبر 6099253

دیگر خبرها

  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • پویش هوای دختری در فارس برگزار می‌شود
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • همایش توجیهی آموزشی زائران حج تمتع شهرستان بیرجند
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است