Web Analytics Made Easy - Statcounter

واران به عنوان دومین خرید بزرگ تابستانی شیاطین سرخ، طی روزهای آتی قراردادش را با این باشگاه امضا خواهد کرد. 

اوله گونار سولسشر پس از پیوستن جیدون سانچو و رافائل واران به منچستریونایتد، از حمایت مدیران باشگاه از خودش راضی است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، به فاصله دو هفته و نیم تا شروع فصل جدید، سولسشر از فعالیت باشگاهش در بازار نقل و انتقالات و تفاوتی که نسبت به فصول قبل محسوس است، رضایت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان طور که قبلا گفتم، هر سرمربی ترجیح می دهد قراردادها هر چه سریع تر بسته شوند و امسال ما توانستیم این کار را انجام بدهیم. به نظرم دو مهره ای که ما جذب کردیم هم در کوتاه مدت برای فصل پیش رو و هم در بلند مدت، بسیار تاثیر گذار خواهند بود. رافائل در نقطه اوج بازی خود به عنوان یک مدافع میانی به سر می برد. او همسن هری (مگوایر) است، یک سال از اریک (بایی) بزرگ تر است و چند سال هم از ویکتور (لیندلوف) بزرگ تر است؛ بنابراین من گروه فوق العاده ای از مدافعان میانی را در اختیار دارم. 

سولسشر افزود: 

در مورد جیدون هم با توجه به مهاجمان جوانی که در اختیار داریم، وضعیت هیجان انگیز است. وقتی این دو بازیکن را به این سرعت در این پنجره به خدمت گرفتیم، من سرمربی نمی توانم انتظار حمایت بیشتری را داشته باشم. ما در گذشته در اواخر پنجره تقلا می کردیم ولی می توانم بگویم که در جایگاه خوبی قرار داریم. 

سرمربی منچستریونایتد به طور مشخص در مورد انتقال واران ادامه داد:

طبیعتا از این که توانستیم با رئال مادرید به توافق برسیم خیلی خوشحالم. امیدوارم تست پزشکی را هم بدون هیچ مشکلی پشت سر بگذارد. او یک قهرمان ثابت شده است؛ بازیکنی که سال های سال دنبالش بودیم. می دانم که سر الکس (فرگوسن) به جذب او خیلی خیلی نزدیک شده بود و خلاصه ما توانستیم در طرف دیگر دوران حرفه ای واران، او را جذب کنیم. او در طول دوران حرفه ای خودش اول از همه ثابت کرده که چه انسان خوب و حرفه ای است و تمامی افتخارات را تصاحب کرده است. من از جذب این دو بازیکن رضایت بالایی دارم.  

سولسشر در تکمیل گفته هایش اضافه کرد:

باشگاه با جذب یکی از جذاب ترین مهاجمان جوان دنیای فوتبال و همچنین یکی از برجسته ترین مدافعان میانی جهان و یکی از پر افتخارترین آن ها، جاه طلبی اش را نشان داد. در حضور واران، قطعا می توانیم به سبک های متفاوتی بازی کنیم. می توانم این را تصور کنم. بی صبرانه منتظر اضافه شدن او به تیم هستم. امیدوارم هر چه سریع تر روند انتقال به پایان برسد. 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با حسین تراب پور: اخلاق حرف اول را می زند؛ نام تختی هنوز بر سر زبان ها است استقلال ستاره دوم را چگونه از آسمان آسیا چید؟ فابریتزیو رومانو تایید کرد؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به بایرلورکوزن سوپرگل آندریاس پریرا در دیدار دوستانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد / فیلم شوخی پاتریس اورا با خطای جورجو کیه لینی به روی بوکایو ساکا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا در جلسه علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست.

نمایندگان در این بیانیه تاکید کردند: سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به هفت دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

این بیانیه یادآور شد: اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم.

۱۵۰ نماینده مجلس یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحصن دانشگاهیان در آن کشور را محکوم کرده و خاطرنشان کردند: خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمان را دوا نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • لیورپول چشم به یک پیشنهاد وسوسه انگیز/ بازگشت سانچو به یونایتد
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم