Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، هوشنگ فرجی مدیر عامل شرکت معدنی املاح ایران گفت: تاپیش از این دو کارخانه تولید نمک تبلور مجدد وهیدرومیل مجتمع معدنی املاح ایران با تولید بیش از هشتاد هزار تن ، پنجاه درصد نمک ایران را با خلوص نودو نه و هشت دهم درصد تولید می‌کرد.

به گفته مدیر عامل مجتمع معدنی املاح ایران مهندسی کارخانه نمک دیگر این کارخانه را یک شرکت اسپانیایی ساخته بود و با تشدید تحریم‌ها متخصصان داخلی ، با مهندسی معکوس وساخت قطعات خاص توانستند صددرصد مراحل طراحی تا ساخت وراه اندازی تجهیزات این کارخانه را به مرحله بهره برداری برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرجی افزود: چهل درصد نمک صادراتی کشور در اختیار این مجتمع است که سالانه ۲۶ هزار تن نمک به ارزش ۸۰۰ هزار دلار از این کارخانه به کشور‌های روسیه ، ارمنستان ، آذربایجان ،ارمنستان ، امارات و عراق صادر میشود

بهره برداری از پایگاه اورژانس جاده‌ای ده نمک در اطراف این مجتمع معدنی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان از خدمات این مجتمع معدنیاست که از این رقم ۱۴۰ میلیون تومان برای تجهیزات هزینه شده است

مجتمع معدنی املاح ایران در گرمسار و اراک دارای کارخانجات سولفات سدیم و نمک تصفیه شده است.

انتهای پیام / گ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: افتتاح وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • فرآیند تولید و بسته بندی میلیون‌ها همبرگر مرغ در کارخانه (فیلم)
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • «نوچاد»، دریچه نوآوری در چادرملو