Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم طرح شهید رهمنون بسیج جامعه پزشکی اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی هوایی ارتش در ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۱۸ تهران برگزار شد.

در این طرح تیم درمانی و بهداشتی بسیج جامعه پزشکی اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش با حضور در بوستان آلاله ناحیه ۴ شهرداری منطقه ۱۸ و همچنین با هدف ارتقای سلامت و تکریم شهروندان، بصورت رایگان به ارائه خدمات پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح جهادی شهید رهنمون در بخش‌های قلب و عروق، داخلی، بهداشت دهان و دندان، مامایی، مشاوره تغذیه، مشاور خانواده، مشاور مذهبی و پایش سلامت (سنجش فشار خون، قندخون، تب‌سنجی، سنجش اکسیژن خون) انجام شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا عید سعید غدیرخم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران غربالگری سلامت روان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا عید سعید غدیرخم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا عید سعید غدیرخم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران غربالگری سلامت روان تهران نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حاشیه همایش پیشکسوتان بهورزی و گسترش قطب ۹ کشور، در جمع خبرنگاران گفت: ۱هم اکنون هزارو 100  بهورز در مناطق روستایی حوزه تحت پوشش این دانشگاه شاغل هستند و  دست کم ۶۵۰ نفر دیگر نیاز است که به وضع ایده‌آل در تامین نیروی انسانی موردنیاز در این حوزه برسیم.

دکتر عبدالله‌زاده  افزود: ۵۰۰ دانش آموز بهورزی هم‌اکنون در حال گذراندن دوره آموزشی هستند و در مهر و بهمن سال آینده فارغ‌التحصیل  وبلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی به‌کارگیری می‌شوند.

وی گفت: طبق وعده معاون بهداشت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با موافقت رئیس سازمان استخدامی کشور یک آزمون دیگر در ۳ ماه آینده برگزار خواهد شد تا که مابقی کسری نیروی بهورزی در  کشور از جمله ۱۵۰ نیروی مابقی به‌کارگیری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تامین شود.

مدیر توسعه شبکه و ارتقاء سلامت دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: این ۱۵۰ نیرو پس از طی دوره آموزشی ۲ ساله و فارغ‌التحصیلی در این دوره در مراکز و خانه‌های بهداشت روستایی مشغول به کار می‌شوند.

در این مراسم از بیش از ۱۰۰ پیشکسوت و مربی بهورزی تجلیل شد..

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری