Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مصوبه هیات دولت در راستای خواست و اراده مردم در خصوص ارتقاء بخش های باروق و چهاربرج به شهرستان تصریح کرد: با ایجاد فرمانداری و استقرار دستگاه های اجرایی در این دو شهرستان بسترهای توسعه سرعت می گیرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه هفتم مرداد در آئین ارتقاء بخش چهاربرج و افتتاح فرمانداری این شهرستان که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، وحدت و همدلی را مبنای اصلی توسعه در استان دانست و گفت: ارتقای بخش چهاربرج از خواسته های دیرین مردم بود که با مساعدت دولت و پیگیری های نماینده مردم در مجلس این امر محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از همراهی مردم در برنامه های دولت افزود: اگر چه برخی نسبت به ارتقاء این دو بخش معترض بودند اما قاطبه مردم با دوراندیشی نسبت به این امر خوشحال و رضایت دارند.

استاندار آذربایجان غربی ابراز امیدواری نمود تا با همراهی مردم و همه ارکان خدمت رسان، روند خدمت رسانی به مردم این دو شهرستان سرعت بیشتری به خود بگیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمدمهدی شهریاری آذربایجان غربی محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی چهاربرج آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان