Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حامد ایرج‌پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طرح سراسری راهداری محوری از اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، در ۶۸۳ کیلومتر از جاده‌های شریانی و پرتردد استان آغاز شد و تاکنون ۹۰ درصد پیشرفت اجرایی داشته است.

او افزود: رفع مشکلات موجود در محور‌های شریانی و پرتردد به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران جاده و بالا بردن سطح ایمنی و کیفیت راه‌ها با استفاده از توان و ظرفیت نیرو‌های راهداری از جمله اهداف اجرای طرح سراسری راهداری محوری است و این طرح در چهارمحال و بختیاری با استفاده از ۲۶۷ دستگاه ماشین‌آلات راهداری و مشارکت ۳۰۰ نیروی انسانی در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بيشتر بخوانيد

اجرای طرح راهداری محوری در چهارمحال و بختیاری

ایرج‌پور اضافه کرد: ۱۳ فعالیت راهداری در این طرح پیش‌بینی شده است که برای اجرا و تکمیل آن در استان ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و با توجه به اینکه طرح راهداری محوری به صورت امانی پیگیری می‌شود، می‌توان به کاهش هزینه‌ها در مقایسه با واگذاری طرح از طریق پیمانکاری اشاره کرد.

او اظهار داشت: لکه‌گیری، خط‌کشی، تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی، تهیه و نصب تابلو‌های اخطاری و انتظامی، تهیه و نصب چراغ چشمک‌زن، تعمیر و نگهداری روشنایی راه و تونل و اصلاح و ایمن‌سازی شیب شیروانی حاشیه راه‌ها را از جمله فعالیت‌های اجرایی در این طرح است.

ایرج‌پور تصریح کرد: ایمن‌سازی نقاط پرتگاهی، تهیه و نصب نیوجرسی، پاک‌سازی سطح راه، پاک‌سازی قنو‌ها و آبرو‌های طولی، تنظیم سطح بستر حریم، شانه سازی، تعمیر و تکمیل پل‌ها، نصب نرده پل و احداث دیوار حائل نیز در مدت اجرای طرح راهداری جاده‌ای در استان دنبال می‌شود.

او گفت: رفع نقاط پرتگاهی در استان به ویژه منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ، از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده در قالب طرح راهداری محوری است و برای ایمن‌سازی این محور‌ها و حذف نقاط پرتگاهی، نصب گارد ریل و نیوجرسی و همچنین شانه سازی از طریق سنگ چینی و خاک‌ریزی انجام شد.

ایرج‌پور ادامه داد: اجرای طرح راهداری محوری در چهارمحال و بختیاری تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری محوری طرح سراسری پیشرفت اجرایی چهارمحال و بختیاری طرح راهداری محوری تهیه و نصب اجرای طرح ایرج پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی شرایط مناسب برای رشد ابرهای همرفتی به‌ویژه در ساعات بعدازظهر و عصر، انتظار می‌رود از سه‌شنبه شب تا روز شنبه هفته آینده بارش‌های رگباری بهاره را در استان شاهد باشیم.

وی افزود: این بارش‌ها همراه با وقوع تگرگ و صاعقه به‌خصوص در نیمه غربی و جنوبی استان اتفاق می‌افتد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان یادآور شد: فعالیت این سامانه در محدوده هشدار سطح نارنجی است و اوج فعالیت سامانه بارشی برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری پیش‌بینی شده است.

پناهی خاطرنشان کرد: رگبار باران، صاعقه، تگرگ، آب‌گرفتگی موقت معابر داخل شهری، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها، امکان ریزش کوه و رانش زمین در مناطق مستعد از جمله مخاطرات احتمالی این سامانه است.

وی اضافه کرد: طی شبانه‌روز گذشته قاملو با دمای منفی یک درجه، سردترین نقطه و سلین نیز با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج مرکز کردستان نیز بین هفت و بیست‌وهشت درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کد خبر 6092138

دیگر خبرها

  • نقش محوری کارگران در تحقق شعار سال
  • وزیر کار : طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • پیش بینی فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در خوزستان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه