Web Analytics Made Easy - Statcounter

راب هولدینگ معتقد است که عدم حضور آرسنال در رقابت های اروپایی در فصل آینده، به سود این تیم است.

راب هولدینگ، مدافع آرسنال در تازه ترین مصاحبه خود با گاردین در مورد اختلاف چلسی و آرسنال و رقابت بین دو تیم صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت گل، راب هولدینگ در این مصاحبه گفت:

من چلسی را به عنوان یک رقیب رقابت طلب می بینم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها را به عنوان تیمی که بخواهیم مانند آن ها باشیم، نمی بینم و فکر نمی کنم که آن ها نیز ما را به این شکل ببینند. احترام متقابل و تاریخچه ای از تقابل های ما در فینال FA کاپ و بازی های بزرگ بین ما وجود دارد. من فکر نمی کنم که چون چلسی قهرمان لیگ قهرمانان شده است، پس ما نیاز داریم که بیشتر شبیه آن ها باشیم. البته که نتایج ما و جایگاهمان در لیگ باید بهبود پیدا کند اما وقتی ما مقابل یکدیگر بازی می کنیم، بازی ما بسیار رقابتی است.

ما باید هدف خود برای بازگشت به لیگ قهرمانان را دنبال کنیم. بدون حضور در اروپا در این فصل، ما هیچ گونه حواس پرتی یا شلوغی برنامه ای نداریم و می توانیم واقعاً روی بازی های لیگ برتر تمرکز کنیم. فکر می کنم که لیورپول چند سال پیش همین کار را کرد و چلسی نیز وقتی در اولین سال آنتونیو کونته قهرمان لیگ برتر شد، همین شرایط را داشت. بنابراین این موضوع از یک سری جهات می تواند مفید باشد. ما فقط باید به این موضوع به همین شکل فکر کنیم و سرعت عمل داشته باشیم.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با حسین تراب پور: اخلاق حرف اول را می زند؛ نام تختی هنوز بر سر زبان ها است استقلال ستاره دوم را چگونه از آسمان آسیا چید؟ فابریتزیو رومانو تایید کرد؛ سردار آزمون در یک قدمی انتقال به بایرلورکوزن سوپرگل آندریاس پریرا در دیدار دوستانه منچستریونایتد مقابل برنتفورد / فیلم شوخی پاتریس اورا با خطای جورجو کیه لینی به روی بوکایو ساکا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: راب هولدینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم عنوان کرد:بازی از نظر فیزیکی برای تیم ما خیلی سخت شد و نتوانستیم عملکرد همیشگی مان را داشته باشیم.تیم حریف بر خلاف ما یک ریتم و بازی ثابت در طول بازی داشت. ما باید روی اشتباهاتی که داشتیم کار کنیم چون بازی های سختی در لیگ برتر داریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها