Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:37:09 GMT

فرهنگ غدیر نجات بخش جامعه است

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۶۳۴۶۲

فرهنگ غدیر نجات بخش جامعه است

سردار حسین کارگر روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز با تکیه بر فرهنگ غنی غدیر توانسته موثر، توانمند، متحد، منسجم و اثرگذار در منطقه ظاهرشود.

وی بیان کرد: امروز فرهنگ غدیر در خارج از مرزها و در سراسر جهان توانمندی خود را به نمایش گذاشته و توانسته به خوبی فتنه و توطئه‌های گوناگون دشمنان را خاموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگر اضافه کرد: این فرهنگ غدیر است که امروز توانسته در برابر استکبار جهانی ایستادگی و آن را با شکست روبرو کند.

وی ادامه داد: عید غدیر برترین عید امت اسلام است و هیچ روز و مناسبتی به بزرگی این روز نیست و به استناد آیه‌های قرآنی باید این مناسبت بزرگ گرامی داشته شود. 

دبیر بنیاد بین المللی غدیر بوشهر یادآور شد: در روایت‌های اسلامی و احادیث پیامبر(ص) عید غدیر بعنوان عیدالله الاکبر و اشرف و اکبر عیدها نامبرده شده است.

کارگر گفت: در زمان حاضر در ۲۷ شهر نمایندگی بنیاد غدیر، در ۳۴۰ روستا رابط غدیر و ۹۰۰ روحانی و طلبه حوزه علمیه در استان بوشهر بعنوان مبلغ در فضاهای مختلف حقیقی و مجازی برنامه‌های غدیر را ترویج می‌دهند.

وی اظهار کرد: با هماهنگی فرمانده سپاه استان بوشهر، قرارگاه غدیر در استان تشکیل شد و در همین راستا با بکارگیری بسیجیان و پایگاه‌های مقاومت برای انتقال پیام غدیر برنامه‌ریزی شده است.

کارگر ادامه داد: همچنین دبیرخانه استانی غدیر در آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل و تلاش شد با کمک شبکه شاد پیام غدیر به فرهنگیان و دانش آموزان انتقال یابد.

دبیر بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر با اشاره به برگزاری جشن‌های خانگی غدیر و راه اندازی کاروان شادی از جنوب تا شمال استان گفت: امسال پیش بینی می‌شود در راستای ترویج سنت حسنه اطعام در روز عید غدیر ۲۰۰ هزار دست غذای گرم در استان پخته و در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر عید سعید غدیرخم بنیاد بین المللی غدیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر عید سعید غدیرخم بنیاد بین المللی غدیر بوشهر عید سعید غدیرخم بنیاد بین المللی غدیر استان بوشهر عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۶۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امداد رسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور در آب‌های بوشهر انجام شد/نجات ۱۷۲ دریانورد